به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۲۵۲۲۱۰

ارثیه پدری انگیزه برادرکشی

ارثیه پدری انگیزه برادرکشی
گروه حوادث: مرد معتاد که به‌خاطر اختلاف بر سر ارثیه پدری برادرش را کشته و فرار کرده بود از سوی پلیس غرب استان تهران دستگیر شد.اواخر آذر امسال زنی میانسال در تماس با پلیس از قتل پسرش مسعود در خانه خبر داد. پس از این گزارش، مأموران کلانتری ۱۱ شهر قدس به‌همراه تیم جنایی پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و در نخستین بررسی‌ها با جسد خونین پسر جوانی در اتاق پذیرایی رو به رو شدند که با ۹ ضربه چاقو به قتل رسیده بود.
مادر مقتول گفت: من چند ساعتی خانه نبودم، اما پسر بزرگم ایوب به همراه مسعود در خانه بودند وقتی برگشتم با جسد پسرم رو‌به‌رو شدم و از برادرش نیز خبری نبود.این زن ادامه داد: پسر بزرگم مدتی قبل از همسرش جدا شد و با وجود اینکه دو فرزند داشت آن‌ها را رها کرد و به خانه ما آمد و با من و برادرش زندگی می‌کرد البته آن‌ها بیشتر اوقات با هم درگیری و اختلاف داشتند.بدین ترتیب این فرضیه که ایوب در این جنایت دست داشته باشد قوت گرفت و ردیابی‌ها برای دستگیری وی ادامه یافت. تا اینکه حدود یک هفته بعد ایوب در مخفیگاهش دستگیر شد.متهم در بازجویی‌ها به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: من به‌خاطر اعتیاد از همسرم جدا شدم و به خانه پدری‌ام برگشتم.برادرم مسعود هم معتاد بود. او همیشه دوستانش را برای مصرف مواد به خانه می‌آورد وقتی او با دوستانش می‌آمد مادرم خانه را ترک می‌کرد و به خانه همسایه‌ها یا دوستانش می‌رفت.من سر این موضوع با برادرم اختلاف داشتم البته اختلاف اصلی ما بر سر خانه پدری و ارثیه او بود.پدرم چند سال قبل فوت کرده و یک ساختمان چند واحدی برای مادرم و من و خواهر و برادرم گذاشته بود.با این حال من از میزان ارثی که برایم گذاشته بود راضی نبودم و روز حادثه هم سر همین موضوع با برادرم درگیر شدم.از آنجا که هردو نفرمان نیز مقدار زیادی مواد کشیده بودیم تحت تأثیر مصرف شدید مواد مخدر عصبانی شدم و تصمیم به قتل او گرفته و با برداشتن چاقوی آشپزخانه به او حمله کردم و ضربات متعددی به او زدم.وقتی به خودم آمدم برادرم مرده بود از ترس فرار کردم و چاقو را زیر تخته سنگی داخل جوی آب در فاصله ۶۰۰ متری منزل خودمان مخفی کردم.بدین ترتیب با اعترافات مرد معتاد، وی بازداشت و برای تحقیقات بیشتر به مراجع قضایی معرفی شد.
مرجع : روزنامه ایران
برچسب ها: قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها