به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۵۲۲۲۶

تصادف شدید ۵ خودرو در بزرگراه امام علی(ع)

تصادف شدید ۵ خودرو در بزرگراه امام علی(ع)
گروه حوادث: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از وقوع تصادف شدید‌‌ بین ۵ دستگاه وسیله نقلیه در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت  از برخورد و تصادف شدید کامیون کشنده با 4 خودرو و نیوجرسی‌های میانی اتوبان امام علی ( ع ) خبر داد.
 سرهنگ رنجبر در تشریح خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت 00:51 بامداد امروز در اتوبان امام علی ( ع ) محدوده زیر گذر محلاتی، یک‌دستگاه کامیون کشنده بدلیل عدم توجه به جلو با چهار خودرو برخورد کرد.رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این کشنده در ادامه و پس از خسارت به دو دستگاه خودروی پژو، خودروی ام وی ام و یک دستگاه پراید و برخورد با چندین نیوجرسی متوقف شد.وی گفت: رانندگانی که در این مسیر در حال تردد بودند پس از مشاهده تصادف به قصد کمک وسیله خود را متوقف کرده و توانستند رانندگان خودروهای تصادفی را از خودروهای خود بیرون بیاورند.رنجبر افزود: با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت، علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس به مداوای مصدومان سطحی در محل حادثه پرداخت. رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران درخصوص علت حادثه گفت:عدم توجه به جلو از سوی راننده کشنده عامل این حادثه بوده است.رنجبر از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
برچسب ها: تصادف رانندگی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها