به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۲۵۴۱۸۸

برخی دوست دارند به مسی و بارسا ضربه بزنند

برخی دوست دارند به مسی و بارسا ضربه بزنند
گروه ورزشی: سرمربی بارسلونا که از انتشار جزئیات قرارداد مهاجم آرژانتینی توسط روزنامه ال موندو عصبانی و ناراحت است اعلام کرد برخی از مردم دوست دارند به باشگاه و کاپیتان تیم ضربه بزنند.
به گزارش ایسنا، بارسلونا یکشنبه شب در لالیگا با نتیجه ۲ بر یک اتلتیک بیلبائو را شکست داد و به جایگاه دوم جدول صعود کرد. رونالد کومان پس از بازی گفت: از این برد راضی هستم. با توجه به نمایش بزرگمان در نیمه اول‌ اعتماد به نفسمان افزایش یافت. می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری به رختکن برویم و نه با یک گل. خیلی خوب پرس را انجام دادیم. شرایط در نیمه دوم متفاوت بود. می‌دانستیم نسبت به گلی که به ثمر رساندیم تیم حریف واکنش نشان خواهد داد. می‌دانستیم که آن ها در شروع مجدد خطرناک ظاهر می‌شوند. توانستیم از نتیجه‌ای که کسب کردیم دفاع کنیم و شایسته پیروزی بودیم. سرمربی بارسلونا درباره اهمیت این پیروزی اظهار کرد: در جایگاه دوم قرار گرفتن مهم است. همیشه می‌خواهیم در بالای جدول باشیم. ماه خیلی سختی بود با بازی‌ها و سفرهای فراوان. همچنین در مسابقات مختلفی به میدان رفتیم. 
 
روزنامه ال موندو اسپانیا جزئیات آخرین قرارداد لیونل مسی با بارسلونا را منتشر کرد که با اعتراض باشگاه و ستاره آرژانتینی همراه شد. سرمربی هلندی در این رابطه گفت: این کار خیلی بدی بود که تنها هدفشان ضربه زدن به بازیکنی بود که برای فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا کارهای خیلی بزرگی انجام داد. مسی یک پیروز ذاتی است. نمی‌دانم این قضیه روی آینده‌اش تاثیر خواهد گذاشت یا نه. باید تلاش کرد و فهمید چگونه چنین چیزی را آن رسانه منتشر کرده است. این اخبار ممکن است درز پیدا کند اما نباید چنین اتفاقی رخ دهد. برخی از مردم علاقه دارند به مسی و بارسا ضربه بزنند. کومان افزود: باید دید که مسی برای باشگاه چه کار کرده است. او در این سال‌ها همه چیز را نشان داده است و به باشگاه برای انجام کارهای بزرگ و فتح عناوین کمک کرده است. این موضوع اهمیت دارد و بقیه مسائل مضحک هستند. اگر کسی از درون باشگاه جزئیات قرارداد را در اختیار رسانه قرار داده باشد خیلی اتفاق بدی است. این شخص نباید آینده‌ای در باشگاه داشته باشد. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها