به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۶
 
۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۲۵۴۲۶۰

کوتاه کننده لینک اینستاگرام ، واتس اپ و تلگرام

گروه علم و فناوری:
کوتاه کننده لینک اینستاگرام ، واتس اپ و تلگرام
کوتاه کننده لینک برای شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم ترین ابزار‌ها است ، زمانی که ما می‌خواهیم یک لینک را در استوری قرار دهیم نیاز است لینک را کوتاه کنیم ، از این رو شناختن یک کوتاه کننده لینک ایرانی می‌تواند کار ساز باشد. در این مقاله یک کوتاه کننده لینک قدرتمند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

کوتاه کننده لینک آیوو
 آیوو تصمیم دارد برنامه ی اندرویدی را طراحی نمایند تا کاربران بتوانند در فضای اندرویدی امکان کوتاه کننده لینک اختصاصی را در اختیار داشته باشند که البته در استفاده از آن با مشکلی پیش رو نخواهد بود؛ اگر تصمیم دارید لینک‌های خود را کوتاه کنید و به شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های دیگر ارسال نمایید می‌توانید یک حساب کاربری در سایت آیوو برای خود ایجاد کنید تا بتوانید لینک‌های خود را کوتاه کنید و به صورت اختصاصی لینک‌هایتان را در اختیار داشته باشید.
آدرس اینترنتی کوتاه کننده لینک آیوو https://iwo.ir/  

کوتاه کننده لینک واتساپ ؛ لینک کوتاه کن واتس آپ
 صورتی که شما یک گروه واتساپی دارید و روزانه اخبار و اطلاعات مختلف را در کانال خود و در گروه‌هایتان قرار می‌دهید نیاز دارید که مطالب و لینک‌های را برای کاربران به اشتراک بگذارید و اینگونه ارسال لینک‌های طولانی جلوه قشنگی ندارد و به همین جهت میتوانید کوتاه کننده لینک بدون تبلیغات آیوو را استفاده کنید و از این کوتاه کننده استفاده نمایید و لینک‌های تان را به راحتی کوتاه کنید.

کوتاه کننده لینک تلگرام ؛ لینک کوتاه کن تلگرام
 البته فقط برای واتساپ نیست بلکه دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام که عضوهای بسیار زیادی دارند نیز می‌توانند از این کوتاه کننده لینک آیوو استفاده نمایند و آدرس‌های طولانی شان را به قدری کوتاه کنند که هیچ مشکلی به وجود نیاید و البته کاربران به راحتی به تمام مطالب به اشتراک گذاشته دسترسی داشته باشند.

کوتاه کننده لینک بیتلی
از جمله بهترین کوتاه کننده لینک در جهان که متاسفانه برای ایران دیگر در دسترس نیست بیتلی می‌باشد با وجود اینکه یک کوتاه کننده لینک پرقدرت است ولی ممکن است شما به عنوان یک کاربر ایرانی پس از استفاده از آن و به اشتراک گذاشتن لینک‌های تان در شبکه‌های اجتماعی دچار مشکلاتی شوید. ما به شما توصیه می‌کنیم از آیوو به عنوان یک کوتاه کننده لینک استفاده نمایید که از سرورهای ایرانی بهره می‌برد.

لینک کوتاه کن گوگل ؛ لینک کوتاه کن بیتلی
آیوو برای کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون بروز هیچ مشکلی لینک‌هایشان را برای شبکه‌های اجتماعی کوتاه کنند؛ چرا که در سرورهای ایرانی قرار داشته است و منجر به بروز هیچ مشکلی نخواهد شد. البته لینک‌های کوتاه کننده به واسطه بیتلی و GOO.gl نیز قابل استفاده هستند و کاربران از آنها می‌توانند استفاده می‌کنند اما در ایران قابل استفاده نیست و همچنین بیتلی از دسترس ایرانیان عزیز خارج گردیده است.
در سال‌های گذشته گوگل یک سایت کوتاه کننده لینک را برای کاربران GMAIL  خود معرفی کرده بود ولی به دلیل اینکه حجم زیادی از سرورهای آن را اشغال می‌کرد تصمیم گرفت تا این خدمت را برای همیشه در دسترس خارج کنند و کاربران به سراغ دیگر برنامه‌ها و سایت‌های کوتاه کننده لینک برود و اینگونه شد که دیگر خدمتی بر مبنای کوتاه کردن لینک به واسطه گوگل برای کاربران ارائه نگردید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها