به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴
 
۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۲۵۷۴۶۸

میثم شکری ساز کیست و دلیل شهرت او چیست؟

گروه کسب و کار: میثم شکری ساز یک نمونه بسیار خوب از تعهد، برنامه ریزی و تلاش است که می‌تواند الگوی بسیاری از جوانان و افرادی باشد که می‌خواهند با دست‌های خالی به جنگ با ناملایمتی‌ها رفته و پله‌های موفقیت را بپیمایند.
وقتی  حرف از موفقیت می‌شود، افراد بسیاری فکر می‌کنند برای رسیدن به جایگاه‌های بالا یا باید سرمایه و ثروت داشت یا ژن خوب! شاید شما هم با خود فکر کنید تنها این موارد است که شما را به موفقیت و دستاورد می‌رساند. اگر نگاهی واقع بینانه به اطراف خود بیندازیم، افراد بسیاری هم هستند که بدون داشتن این موارد هم به جایگاه‌های بسیار مهمی دست یافته و افتخارات بسیاری نصیب خود کرده اند. یکی از این جوانان موفق، دکتر میثم شکری ساز، یکی از مدیران و کارآفرینان جوان و موفق کشور می‌باشد.

میثم شکری ساز را می‌شناسید؟
دکتر میثم شکری ساز یکی از جوان ترین و موفق ترین کارآفرینان و مدیران اقتصادی کشور است. وی متولد سال 1365 بوده و دارای تحصیلات دکترای کارآفرینی گرایش آموزش عالی از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه اشتنبایس آلمان و امیر کبیر تهران است. این مدیر جوان دارای سوابق علمی و پژوهشی بسیاری است و فعالیت‌های متعددی در حوزه‌های مدیریتی و تجاری انجام داده است. حدود 20 مقاله علمی پژوهشی با عناوین مختلف از دکتر میثم شکری ساز در ژورنال‌های داخلی و خارجی منتشر شده است.
 این مدیر جوان، هم چنین مترجم و نویسنده نیز بوده و بیش از 12 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف روانشناسی، مدیریت، بازاریابی و فروش نیز از وی منتشر شده است. از آن جمله می‌توان به؛ بازاریابی نوگرا، ناگفته‌های تاریخ تفکرات مدیریت، استوار، توهم باهوشی 1 و 2 و بازاریابی گوریلی اشاره کرد.



 همان طور که واضح است، میثم شکری ساز یکی از جوانان نخبه و تحصیلکرده است که با تیکه بر علم، دانش و سواد لازم در حوزه‌های مختلف، فعالیت‌های خود را آغاز و موفقیت‌های بسیاری را به دست آورده است. این مدیر جوان هم چنین در حوزه‌های مدیریت و کارآفرینی نیز عملکرد قابل توجهی داشته و به عنوان یکی از جوان ترین وموفق ترین مدیران اقتصادی و کارآفرینان کشور شناخته می‌شود. دکتر میثم شکری ساز هم اکنون مدیریت هولدینگ پارس پندار نهاد است. این هولدینگ خدمات گسترده ای در حوزه‌های آموزشی، تجاری و پژوهشی انجام می‌دهد.

میثم شکری ساز و تلاش برای موفقیت
شروع فعالیت‌های حرفه ای این مدیر جوان به دهه گذشته بر می‌گردد. در آن هنگام این مدیر جوان در تلاش بود تا با ایجاد تغییراتی در سیستم آموزشی، آموزش‌های الکترونیک و مجازی را معرفی کرده و در این زمینه خدمت رسانی کند. این مدیر موفق، با دست‌های خالی فعالیت‌های خود را شروع کرد.
قطعاً افرادی که به اهداف خود ایمان دارند و برای رسیدن به آن‌ها حاضرند هر کاری بکنند، به زودی در مسیر اصلی پیشرفت قرار گرفته و به موفقیت می‌رسند. میثم شکری ساز هم با تکیه بر این مهارت‌ها، در مسیر رسیدن به آروزهای خود قدم برداشت و برای رسیدن به آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرد. بدون شک پیمودن مسیر موفقیت برای این افراد ساده نیست. مسیر آن‌ها پر است از موانع و مشکلاتی که گاه و بیگاه سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد و سرعت رشد و پیشرفت آن‌ها را می‌کاهد.  

بسیاری از این افراد، در مواجه با این موانع و مشکلات، به دلایل مختلف از اهداف خود دست کشیده و از ادامه مسیر منصرف می‌شوند. در این بین اما، افرادی هستند که به هیچ عنوان از این اهداف دست نکشیده و پر قدرت تر از قبل به مسیر رشد ادامه می‌دهند. دکتر میثم شکری ساز یکی از جوانانی است که فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و در این راه نه تنها از سختی‌ها و ناملایمتی‌ها نهراسیده، بلکه آن‌ها را به پله‌هایی برای قدم برداشتن به سمت اهداف خود تبدیل کرده است. از جمله موفقیت‌های این مدیر جوان می‌توان به انتخاب او به عنوان مدیر برتر فناوری اطلاعات ایران در سال 1396 و دریافت لوح و تندیس رعایت حقوق مصرف کننده در سه سال پیاپی 1396، 1397 و 1398 توسط هولدینگ پارس اشاره کرد.

رسیدن به موفقیت، در گرو تلاش و کوشش
همه ما به خوبی می‌دانیم با تلاش و پشتکار می‌شود در مسیر رشد و پیشرفت قدم برداشت به موفقیت‌های بسیاری رسید. میثم شکری ساز یک نمونه بسیار خوب از تعهد، برنامه ریزی و تلاش است که می‌تواند الگوی بسیاری از جوانان و افرادی باشد که می‌خواهند با دست‌های خالی به جنگ با ناملایمتی‌ها رفته و پله‌های موفقیت را بپیمایند.
تنها ثروت و قدرت نیست که می‌تواند برای شما موفقیت بیاورد. جایگاه و موفقیتی که یک شبه به دست آمده، به راحتی می‌تواند یک شبه نیز از بین رفته و محو شود. اما موفقیت‌هایی که در طی مدت بسیار و با استفاده از تلاش و کوشش به دست آمده اند، پایدار هستند و به این راحتی‌ها از بین نمی‌روند. اگر بهانه شما برای شروع نکردن و دست به کار نشدن، نداشتن سرمایه و قدرت است، نمونه‌هایی همچون دکتر میثم شکری ساز را فراموش نکنید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها