به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۲۵۹۰۵۷

سارق یک میلیارد ریالی بازار تهران دستگیر شد

سارق یک میلیارد ریالی بازار تهران دستگیر شد
گروه حوادث:سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری گفت: ماموران ۱۱۳ بازار، یک سارق حرفه‌ای مغازه را با ۳ فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند. سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از مغازه عطر و ادکلن در بازار بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار قرار گرفت.وی عنوان کرد: ماموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کرده تا اینکه متوجه شدند فردی قصد فروش مقادیری اموال مسروقه را به یک مالخر دارد.سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به هماهنگی‌های قضائی، ادامه داد: تیم عملیات پلیس با حضور در محل موردنظر متهم را هنگامی که قصد فروش این اموال را داشت، دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.
 
این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم در تحقیقات‌ فنی و پلیسی، لب به اعتراف گشوده و پرده از راز ۳ فقره سرقت ادکلن‌های گران قیمت از مغازه‌های بازار پرده برداشت و با بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۴۰ عدد ادکلن گران قیمت به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه مال باختگان این پرونده شناسایی و متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شد، ابراز کرد: مغازه داران حتما پس از قفل شیشه‌های سکوریت مغازه از درب‌های فلزی نیز استفاده کرده تا مجرمان در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بمانند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: سرقت حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها