به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۲۵۹۰۶۷

خرید گرانقیمت بارسا به آخر خط رسید؟

خرید گرانقیمت بارسا به آخر خط رسید؟
گروه ورزشی: آنتوان گریزمان ستاره گران قیمت بارسلونا در دو بازی اخیر این تیم نیمکت نشین بوده و دیشب برابر سویا یک دقیقه هم به میدان نرفت. بارسلونا شب گذشته توانست در زمین سویا با دو گل پیروز شده و نشان دهد که به طور جدی روی لالیگا تمرکز کرده است. این پیروزی برای بارسا اهمیت فراوانی داشت چرا که هم اختلاف با صدر جدول را کمتر کرد و هم به فاصله سه روز تا بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر سویا، به این تیم برای جبران انگیزه بالایی بخشید.بارسا بازی رفت را با دو گل واگذار کرده و چهارشنبه شب باید در نوکمپ این نتیجه را برگرداند تا به فینال برسد.

در بازی روز گذشته آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسا نیمکت نشین بود. این برای دومین بار متوالی بود که گریزمان کار را از روی نیمکت شروع می کرد و البته حتی یک دقیقه هم وارد میدان نشد. رونالد کومان سرمربی بارسا ترجیح داد روی بازیکن جوانی مثل ایلایکس موریبای 18 ساله حساب کند ولی گریزمان را به زمین نفرستد. گریزمان در بازی قبلی برابر الچه نیز از دقیقه 76 وارد زمین شده بود.برای نخستین بار است که گریزمان در دو بازی متوالی نیمکت نشین می شود. رونالد کومان که پس از تساوی خانگی برابر کادیز به شدت از وضعیت خط حمله خود عصبانی بود، در نشست خبری بازی با الچه هم غیرمستقیم به گریزمان و عدم اثرگذاری مثبت او در خط حمله کنایه زده بود.
ستاره 120 میلیون یورویی بارسا یک بار دیگر زیر فشار انتقادات است و به وضوح می بیند که سرمربی روی گزینه های دیگر حمله خود حساب می کند. هرچند کومان پس از بازی با سویا گفت که نیمکت نشینی گریزمان حاوی هیچ پیغامی نیست ولی مشخص است که حداقل در مقطع کنونی این بازیکن از ایده های او خارج شده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها