به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۲۵۹۶۱۳

نوشاد عالمیان همچنان روی نوار برد

نوشاد عالمیان همچنان روی نوار برد
گروه ورزشی: رقابت‌های تنیس روی میز تور جهانی قطر نهم اسفندماه در قطر قرعه‌کشی شد و نماینده اول کشورمان در دور نخست با قرعه استراحت روبه رو شد.وی در دور دوم «آدام سوزی» نماینده مجارستان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و به مرحله بعدی راه یافت.نوشاد در این مرحله «کراسیمنکو» از قزاقستان را قاطعانه و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب به جمع ۳۲ نفر برتر این رقابت‌ها صعود کرد.دارنده مدال برنز تنیس روی میز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در نخستین دیدار خود در این مرحله سه‌شنبه شب «دانگ کیو» چینی که تبعیت آلمان را پذیرفته و برای این کشور بازی می‌کند را با نتیجه قابل توجه ۳ بر صفر از پیش رو برداشت.

او در این بازی نماینده آلمان را با نتایج ۱۱ بر ۲، ۱۱ بر ۷ و ۱۴ بر ۱۲  مغلوب و راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.
تور جهانی تنیس روی میز قطر همه ساله در این کشور برگزار می‌شود. در تازه‌ترین دور این رقابت‌ها نمایندگان چین به دلیل اپیدمی کرونا از شرکت در این رقابت‌ها انصراف داده و غایب بزرگ این دوره هستند.«نیما عالمیان» دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که با قبول شکست برابر «دایسونگ چو» از کره‌جنوبی در دور اول از گردونه این رقابت‌ها خداحافظی کرد.پس از پایان رقابت‌های تور جهانی، مسابقات انتخابی المپیک و پس از آن رقابت‌های انتخابی المپیک منطقه‌ای برگزار می‌شود.
برچسب ها: نوشاد عالمیان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها