به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۲۵۹۶۷۹

مولتی ویتامین های روزانه مورد نیاز برای آقایان

گروه سلامت: مولتی ویتامین آقایان از جمله مکمل‌هایی است که علاوه بر تامین ویتامین‌ها و مواد ضروری بدن تا حد زیادی منجر به تولید انرژی در آقایان شده و به عضله سازی و تناسب اندام آن‌ها کمک می‌کند. همان‌طور که می‌دانید بدن همه افراد چه زن باشند و چه مرد برای ادامه حیات و سالم زندگی کردن به انواعی از ویتامین‌ها و دیگر مواد ضروری بدن نیازمند هستند. اما مقدار نیاز بدن افراد به این مواد متفاوت است. به همین دلیل مولتی ویتامین‌ها برای مردان و زنان به صورت جداگانه فرموله شده و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
فرمولاسیون بهترین قرص مولتی ویتامین آقایان بر اساس نیازشان تعبیه شده و انواعی از مواد مغذی، معدنی، اسیدهای آمینه و همچنین ویتامین‌های مورد نیاز بدن آقایان را تامین می‌کند. در انواع مولتی ویتامین آقایان، ترکیبات بی‌نظیری برای حفظ سلامتی، قدرت و سطح انرژی وجود دارد که می‌تواند برای تمامی مردان در هر رده سنی که هستند مفید و مقوی باشد. از بهترین مولتی ویتامین آقایان موجود در بازار می‌توان به قرص مولتی ویتامین ول من اشاره کرد که جزو بهترین و پرطرفدارترین مکمل تقویتی آقایان محسوب می‌گرد که می‌توانند آن را به صورت روزانه بعد از خوردن غذا، همراه با یک لیوان آب مصرف کنند. معمولا تاکید می‌شود مولتی ویتامین آقایان در جای خشک و خنک نگهداری شود و در معرض آفتاب و یا رطوبت قرار نگیرد. زیرا ترکیبات این قرص به نور و رطوبت حساس بوده و خاصیت خود را از دست خواهد داد.


مصرف این دارو برای افرادی که بیماری زمینه‌ای ندارند و یا دچار حساسیت نیستند هیچ نوع عوارض و مشکلاتی ندارد. زیرا در ترکیبات آن مواد نگهدارنده و رنگ مصنوعی وجود نداشته و همچنین فاقد شکر، نمک، گلوتن، و مخمر می‌باشد. با این حال توصیه شده افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای همچون دیابت هستند و یا حساسیت دارویی دارند برای مصرف این مکمل‌ها حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایند. انواع مولتی ویتامین آقایان را می‌توانید در داروخانه‌های سراسر کشور به صورت حضوری و یا آنلاین تهیه کنید. داروخانه آنلاین باهمانه یکی از مراکز اصلی فروش مولتی ویتامین آقایان به شمار می‌آید که بهترین و سالم‌ترین مکمل‌های مردانه را در ویترین فروشگاهی خود دارد. در ادامه به بررسی ترکیبات اساسی مولتی ویتامین آقایان خواهیم پرداخت و بهترین نوع قرص مولتی ویتامین آقایان را معرفی خواهیم کرد. اگر قصد خرید و مصرف این مکمل تقویتی را دارید تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

ویتامین‌های موجود در مولتی ویتامین آقایان
همانطور که گفتیم بدن مردان نیز همانند خانم‌ها برای ادامه حیات و کسب انرژی به انواع ویتامین و مواد معدنی نیازمندند. از جمله ویتامین‌های مورد نیاز بدن آقایان که در ترکیبات مولتی ویتامین وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    ویتامین A ؛ وجود این ویتامین برای سلامتی پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن ضروری است. همچنین بر رشد و تکامل سول‌ها موثر بوده و از بیماری شب کوری جلوگیری می‌کند.
•    ویتامین B؛ وجود این ویتامین در بدن برای تولید سلول قرمز خون و متابولیسم انرژی ضروری است. همچنین به هضم غذا کمک کرده و بر روی عملکرد اعصاب تاثیر مستقیم دارد.
•    ویتامینB2؛ این ویتامین به دلیل کمکی که به عملکرد غدد فوق کلیوی می‌کند به ترکیبات مولتی ویتامین آقایان اضافه شده است.
•    ویتامین B3؛ این نوع از ویتامین به رشد طبیعی بدن کمک کرده و برای متابولیسم انرژی برای بدن ضروری است.
•    ویتامین B5؛ این ویتامین نیز سطح قند خون افراد را در حالت نرمال خود نگه می‌دارد.
•    ویتامین B6؛ وجود این ویتامین در مولتی ویتامین آقایان به متابولیسم کربوهیدرات، آزاد سازی انرژی و همچنین متابولیسم پروتئین کمک می‌کند.
•    ویتامین B7؛ یکی از ویتامین‌های ضروری برای سلامت مو است. همچنین به سوخت و ساز بدن نیز کمک می‌کند.
•    ویتامین B9؛ وجود این ویتامین در بدن افراد برای تولید گلبول قرمز خون، DNA، RNA و همچنین سنتز بعضی از اسیدهای آمینه ضرورت دارد.
•    ویتامین B12؛ نقش این ویتامین در بدن تولید میلین برای رشته های عصبی و ساخت سلول قرمز خون می‌باشد.
•    ویتامین C؛ وجود این ویتامین در مولتی ویتامین آقایان جهت تولید کلاژن و همچنین ارتقاء سیستم ایمنی بدن ضروری است.
•    ویتامین D؛ وجود این ویتامین برای سلامت و استحکام استخوان‌های بدن ضروری است.
•    ویتامین E؛ وجود این ویتامین در مولتی ویتامین آقایان جهت جلوگیری از تخریب سلولی ضروری است.
•    ویتامین K؛ این ویتامین برای سلامت استخوان‌ها مؤثر است.
تمامی این ویتامین‌ها به علاوه مواد معدنی مهم مورد نیاز بدن در قرص مولتی ویتامین آقایان ول من و سایر انواع مکمل تقویتی آقایان موجود است که با مصرف روزانه آن توسط آقایان تمام نیازهای بدن آنان از لحاظ مواد مغذی برطرف می‌شود.
بهترین قرص مولتی ویتامین‌


از بهترین مولتی ویتامین آقایان می‌توان به قرص مولتی ویتامین آقایان ول من، مولتی ویتامین من آلفا ویتامینز، مولتی ویتامین آقایان انرژکس گلدن لایف، مولتی ویتامین مینرال آقایان، کپسول مولتی ویتامین مخصوص آقایان سندروس، قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس و... اشاره کرد که ما در اینجا توضیحاتی در مورد مولتی ویتامین آقایان ول من ارائه خواهیم کرد.

مولتی ویتامین ول من
مولتی ویتامین ول من را از بهترین مکمل تقویت کننده قوای عملکرد سیستم ایمنی بدن در آقایان می‌دانند. همچنین این قرص فعالیت انعقاد خون را بهبود بخشیده و خستگی، استرس، سرماخوردگی، تومور، اختلالات قلب و عروق، زود انزالی، مسمومیت آرتروز، حمله قلبی، درد قفسه سینه، فشارخون بالا، پیری زودرس و... را در بدن آقایان دور می‌کند. این قرص در روند التیام زخم ها تاثیر گذاشته و باعث بهبودی سریع زخم‌ها می‌شود. مولتی ویتامین آقایان با برند ول من خطر ابتلا به برخی از بیماری‌ها نظیر سرطان یا بیماری قلبی عروقی را کاهش داده و خاصیت سم‌زدایی در بدن دارند .
در ترکیبات این مکمل تقویتی آقایان علاوه بر انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی، ترکیباتی همچون گیاه جنسینگ، سیر، آنتی اکسیدان‌ها، انواعی از آمینو اسیدها، پارا آمینو بنزوئیک اسید و... نیز وجود دارد. این ترکیبات و خواص معجزه‌گر آن باعث شده تا قرص مولتی ویتامین ول من جزو بهترین مولتی ویتامین آقایان شناخته شود. مصرف این دارو برای افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای همچون بیماری دیابت هستند و یا نسبت به برخی ترکیبات آلرژی دارند باید با مشورت پزشک معالج صورت گیرد و همچنین این نکته را هم باید در نظر بگیرید که این قرص را همراه داروهای دیگر مصرف نکنید تا بر اثر تداخل دارویی دچار مسمومیت یا خطرات احتمالی دیگر نشوید.


برای آشنایی بیشتر با انواع مکمل تقویتی آقایان و نیز جهت دریافت راهنمایی های بیشتر در زمینه مولتی ویتامین آقایان می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین باهمانه مراجعه کرده و اطلاعات لازم را توسط این سایت دریافت نمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها