به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۲۵۹۷۰۶

طلافروش مجروح در حمله مسلحانه درگذشت

طلافروش مجروح در حمله مسلحانه درگذشت
گروه حوادث: طلافروش سمنانی که چندی پیش، هنگام سرقت مسلحانه از مغازه اش با شلیک سارقان مجروح شده بود، در نهایت تسلیم مرگ شد. علی علی‌عسگر، مدیر روابط عمومی بیمارستان کوثر سمنان اظهار داشت: مرد طلافروش از شامگاه بیست و هشتم بهمن به دلیل مجروحیت ناشی از شلیک گلوله در حین سرقت مسلحانه در بیمارستان کوثر سمنان بستری شد و با وجود تلاش کادر درمان سحرگاه یازدهم اسفند جان باخت.جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان پیش‌تر در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: سارقان سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در سمنان که منجر به جراحت طلافروش و دستبرد مقادیری طلا شده بود، با ردیابی پلیس سمنان در استان گلستان دستگیر شدند.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار داشت: ۲ سارق بعدازظهر بیست و هشتم بهمن با حمله به یک مغازه طلافروشی در بازار سمنان، با تیراندازی به طلافروش و مجروح کردن وی، مقداری طلا به سرقت بردند.
وی ادامه داد: پلیس با اقدامات و  تحقیقات تخصصی ۲ سارق را در استان گلستان ردیابی و شناسایی کرد و در نهایت سی‌ام بهمن با همکاری پلیس گلستان سارقان دستگیر شدند.وی بیان کرد: یکی از سارقان دربندر گز و دیگری در گرگان دستگیر شدند، یکی از سارقان در برخورد با پلیس مقاومت کرد که در نهایت با تیراندازی پلیس متهم دستگیر و طلاهای سرقتی ضبط  شد.میراحمدی با اشاره اصابت دو گلوله سارقان به کتف و ریه طلافروش سمنانی یادآور شد: این شهروند در بیمارستان سمنان بستری و نیازمند دعای مردم است.محمد شریف ابراهیمی ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، برای رسیدگی به پرونده این سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر سمنان بازپرس ویژه تعیین کرده بود.این سرقت مسلحانه از طلافروشی سمنان در فضای مجازی انعکاس گسترده ای داشت و ویدئوی مربوط به آن در کانال ها و صفحات مجازی مختلف منتشر شده بود.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها