به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : ۲۵۹۷۶۵

ملاک جالب بهرنگ علوی برای ازدواج

ملاک جالب بهرنگ علوی برای ازدواج
گروه فرهنگ وهنر: بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود.
بهرنگ علوی درباره خواستگاری رفتن گفت: تا حالا خواستگاری نرفتم، واقعیت این است که خیلی به فکرش نبودم. اعتقاد شخصی ام این است که ازدواج مثل مرگ می‌ماند! به مرگ هم نباید فکر کنید و باید بگذارید پیش بیاید! تا چند سال پیش اصلا به ازدواج فکر نمی‌کردم، اما خانواده و اطرفیان خیلی اصرار دارند. ملاکم برای ازدواج این است که ندید من را بردارند.
بازیگر معمای شاه اظهار کرد: خواهشی از شما دارم، اصولا نمی‌دانم دلیل اش چیست اما نگاه مردم به من منفی شده است. احساس می‌کنم اگر خواستگاری بروم تخفیف خوبی به من ندهند. از شما می‌خواهم اگر روزی خواستگاری رفتم تشریف بیاورید و برای من تخفیف بگیرید.
ماجراجویی علوی برای رسیدن به نقش علی سنتوری
علوی درباره ماجرای پریدن جلوی ماشین داریوش مهرجویی کارگردان سینما گفت: از این ماجرا سال هاست می‌گذرد. در دوران هنرجویی یک کلاس بازیگری با پارسا پیروزفر داشتیم که گزینه اصلی نقش علی سنتوری بودند، اما به دلیل قراردادی که پیروزفر که سر فیلم دیگری داشت، در این اثر سینمایی بازی نکرد.
وی افزود: هم آدم ماجرا جویی بودم. برای گرفتن نقش از در بیرونم می‌کردند و از پنجره مجدد می‎‌آمدم! آویزان نبودم بلکه می‌گفتم همه تست می‌دهند من هم حق دارم تست بدهم. آن روزها از پارسا پیروزفر شنیدم که قرار است نقش جدیدی برای علی سنتوری انتخاب کنند. یک ماه تمام زندگی‌ام را گذاشتم پای نقشی که معتاد است و درگیری‌های خاص خود را دارد. تمرین می‌کردم تا اینکه یک روز به همراه یکی از دوستانم جلوی دفتر مهرجویی رفتم. هماهنگ کرده بودیم که با موتور جلوی ماشین زمین بخوریم. دوستم علاقه‌ای به بازیگری نداشت، اما برای من زمین خورد. به او گفتم اگر به جایی برسم حتما اسمت را می‌گویم. حالا دیدی گفتم (می‌خندد).
بازیگر فیلم دربند عنوان کرد: بعد از خوردن زمین داد و بیداد می‌کردیم و ماجرا شروع شد. مهرجویی از من خواست که درمانگاه بروم، اما گفتم ما از آن آدم‌ها نیستیم. به دفترشان رفتیم و درباره کار و زندگی صحبت کردیم، اما من صحبتی نکردم. دفعه بعد خواستم که با فرمت اتوکشیده  به دفتر بروم و پیشنهاد بازی در سنتوری را به آقای مهرجویی بدهم، اما خبر آمد که بهرام رادان را انتخاب کردند!
مدیری گفت: به نظرم همان روزی که شما را دفتر بردم باید موضوع را به آقای مهرجویی می‌گفتید، با دل رئوفی که دارند می‌پذیرفتند.
علوی در پاسخ به سوال مدیری درباره نقش ترامپ توضیح داد: نقش ترامپ چالش برانگیزی است، خیلی از چهره‌های واقعی در جهان امروز هستند که بازی کردن در نقش آن‌ها خیلی تبعات داشتند. اصولا علاقه‌ای به کارها وفضای سیاسی ندارم، اما یکسری از آدم‌ها ویژگی‌هایی دارند احساس کردم که خیلی خوب می‌توانم نقش این آدم را بازی کنم.
برچسب ها: برنامه دورهمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها