به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۲۶۱۲۵۵

جان باختن مرد و زن ۲۵ ساله به دلیل گاز گرفتگی

جان باختن مرد و زن ۲۵ ساله به دلیل گاز گرفتگی
گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزئیات حادثه فوت زن و مرد جوان به دلیل گاز گرفتگی احتمالی توضیحاتی داد.جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۱۹ جمعه شب (بیست و دوم اسفند ماه)، یک مورد حادثه گاز گرفتگی در خیابان نبرد شمالی، خیابان نجار محمودی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد و سریعا ایستگاه شماره ۴۸ به محل حادثه اعزام شد.وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه مسکونی و ۱۰ واحدی بود که در واحدی حدودا ۴۵ متری در طبقه دوم آن نشت گاز اتفاق افتاده بود و پیش از رسیدن آتش نشانان یک مرد جوان دچار مسمومیت شده و  به مرکز درمانی مراجعه کرده بود.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: آتش نشانان با دستگاه‌های گازسنج متوجه شدند که در این واحد نشت گاز رخ داده است، بنابراین همه ساختمان و واحد‌ها را جست و جو کردند که با مراجعه به واحد رو به روی همین منزل، کسی پاسخ آتش نشانان را نداد.ملکی تصریح کرد: آتش نشانان با حضور عوامل انتظامی در محل درب واحد را باز کردند و به محض ورود به داخل ساختمان با وضعیت بی حال یک مرد و زن جوان حدودا ۲۵ ساله مواجه شدند و با انجام معاینات مشخص شد این افراد جان خود را از دست داده اند.وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده گفته شد که مدتی از زمان جانباختن این افراد گذشته است و با دستگاه گازسنج مشخص شد که گاز کشنده مونوکسید کربن در محل منتشر شده است، البته علت اصلی فوت توسط عوامل پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: زمانی که به یکباره هوا سرد می‌شود افراد مجددا وسایل گرمایشی را نصب می‌کنند. تاکید ما بر این است که افراد حین راه اندازی مجدد وسایل گرمایشی تمام تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: گازگرفتگی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها