به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۲۶۱۵۲۲

سارقان ۵۰۰ میلیاردی پایتخت دستگیر شدند

سارقان ۵۰۰ میلیاردی پایتخت دستگیر شدند
گروه حوادث: فرمانده انتطامی لرستان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل که مقادیری طلا، دلار و وجه نقد به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در پایتخت سرقت کرده بودند، خبر داد.به گزارش ایسنا،سردار حاجی محمد مهدیان نسب  اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه سه سارق در تهران بزرگ مقادیری طلاجات، دلار و وجه نقد سرقت کرده و در شهرستان دورود مخفی شده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران قرار گرفت.وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر از اعضای باند موردنظر را در شهرستان دورود شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف و تحویل پلیس تهران بزرگ شدند.مهدیان نسب با اشاره به اینکه مقادیری انواع طلا، دلار و وجه نقد به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از سارقان کشف شده است، به شهروندان توصیه کرد، ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و مراقبت از اموال خود، هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
برچسب ها: سرقت حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها