به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۲۶۶۵۰۸

به عمد کل کشور را قرمز کردند!

به عمد کل کشور را قرمز کردند!
گروه سیاسی:نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مشارکت مردم در انتخابات با دو مانع بزرگ روبرو است.
حمیدرضا ترقی نایب گفت: مشکل اول و اساسی نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی که منشا آن عملکرد دولت و ضعف دستگاه‌های اجرایی در این رابطه است. عامل دوم بحث کروناست؛ سیاست دولت در ایام نوروز به گونه‌ای بود که توجهی به نظر کارشناسان بهداشت و درمان نکرد و دستور آزادی رفت و آمد و سفر را صادر کرد که به نظر یک عمدی در آن بود که کل کشور را قرمز بکنند و این قرمز بودن شهر‌ها را تا انتخابات پیش ببرند. ترقی تاکید کرد: وقتی مردم این دو نگرانی را در کنار هم دارا هستند، نمی‌شود که انتظار داشت مشارکت بالایی صورت بگیرد؛ با توجه به نظرسنجی‌هایی که صورت گرفته بیش از ۳۵ یا ۳۶ درصد مردم دلیل عدم شرکت در پای صندوق‌های انتخابات امسال را وضع اقتصادی و شرایط بد معیشتی بیان کرده اند و این وضعیت نه تنها هیچ تغییری که نکرده، بلکه روز به روز این فشار بر مردم با افزایش قیمت‌ها شدیدتر و بیشتر نیز شده است.
 

 
برچسب ها: انتخابات

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۱۷:۴۱
ببینید چقدر سیاست زده شده ایم که این آقا بجای نگرانی برای این همه کشته کرونا و گرسنگی این همه از مردم ایران به فکر تعداد شرکت کننده در انتخابات است شرم بر شما (371615)
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۲۱:۲۹
اقای ترقی .ایا کارتون خرس های کله فندقی رااز روی شما ساختند. (371617)
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۲۲:۲۶
آقای ترقی وقتی درصد مشارکت پایین باشد که به نفع شماست (371619)
اسد
Netherlands Antilles
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۲۳:۳۰
سلام ‌رمضان مبارک ای کاش شما دولت را دستتون بگیرید ببینبم شما چه میکنید لرادر عزیز مملکتی که سی و اندی سال است روابطش با کل دنیا بهم ریخته همین وصعیت را خواهد داشت (371620)
۱۴۰۰/۰۱/۲۷ ۲۳:۵۴
چه دقتی در بیان درصد دارند بین 35 تا 36 درصد . (371621)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها