به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۲۶۷۴۰۹

احمدی‌نژاد می‌آید و ۴۰میلیون رای دارد

احمدی‌نژاد می‌آید و ۴۰میلیون رای دارد
گروه سیاسی: مثلث آنلاین نوشت: احمد خورشیدی پدر داماد محمود احمدی‌نژاد می‌گوید: احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه قطعی دارد و اگر بیاید حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای خواهد آورد و در برنامه خود، طرح عبور از سنگلاخ را در دستور کار قرار داده است.وی افزود: فقط آقای احمدی نژاد می تواند کشور را اداره کند. حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی عفو خوردند اما فکر نمی‌کنم در کنار احمدی‌نژاد باشند. آقای احمدی نژاد کلا ارتباطش با آقای رئیسی ارتباط خوبی است و این را من به شما بگویم، آقای مشایی با آقای رئیسی رفاقت دارند و ارتباطشان خیلی بیش از ارتباط عادی است.
 خورشیدی همچنین با طرح ادعاهایی درباره‌ی لاریجانی‌ می‌گوید «اگر می‌خواهیم مشکلات کشور بهبود پیدا کند علی لاریجانی را باید محاکمه کرد!».


 
برچسب ها: احمدی نژاد

احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۱۸:۱۴
کی میخواد رای بده که ایشون ۴۰ ملیونش را داره (371685)
۱۴۰۰/۰۱/۳۱ ۱۹:۱۶
آره دوباره بگم بگم شروع وملت باید دردسرهای دوباره ایشان را تحمل کنند (371686)
یوسف
United Kingdom
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۱۳:۲۳
ایران وایرانی الان وضعیت یک بیمار رو به موت را دارد و برای سالم کردن وعلاج از ملت نظر نمیگرن بلکه با دکتر حاذق ، چون استعمار واستحمار جهانی اونقدر قوی و با نفوذ است که وقتی کاندیدای مورد نظر خودشون رو با راًی ملت برای چپاول وبدبختی سر کار میارند ملت در خیابانها شروع به رقص و پایکوبی هم میکنند،،، (371691)
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۱۵:۱۷
من و کل خانواده ام به آقای احمدی نژاد رأی میدهیم چون مملکت به فرد دلسوز و مدیری مثل ایشون احتیاج دارن،در ضمن فقط نظرات منفی در باره احمدی نژاد نزارید (371828)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها