به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۲۷۲۱۴۹

اسکورسیزی بدون «دنیرو» ادامه می دهد

اسکورسیزی بدون «دنیرو» ادامه می دهد
گروه فرهنگی: مصدومیت پای «رابرت دنیرو» ، ساخت فیلم «قاتلان ماه کامل» ساخته جدید «مارتین اسکورسیزی» را به تعویق نخواهد انداخت.به گزارش ایسنا، «رابرت دنیرو» که برای فیلمبرداری فیلم «قاتلان ماه کامل» در اوکلاهاما به سر می برده دچار آسیب دیدگی از ناحیه پا شده اما این جراحت در زمان حضور او در سر صحنه فیلمبرداری روی نداده است و حالا نماینده این بازیگر برنده اسکار اعلام کرده که «دنیرو» برای ادامه مراحل درمان خود به نیویورک بازگشته است. 
 
با وجود عدم حضور «رابرت دنیرو»، مراحل فیلمبرداری وسترن «قاتلان ماه کامل» مختل نخواهد شد  چرا که وی تا سه هفته دیگر قرار نبوده مقابل دوربین برود. «قاتلان ماه کامل» بر اساس کتاب پرفروش و غیرداستانی نوشته «دیوید گرن» ساخته می‌شود و داستان آن درباره مجموعه قتل‌هایی است که در دهه ۱۹۲۰ میلادی در اوکلاهاما روی داد؛ زمانی که سرخپوستان منطقه اوسیج در زیرزمین‌های خود نفت کشف کردند و سپس تک به تک کشته شدند و با افزایش آمار قتل‌ها سازمان تازه‌تاسیس اف‌بی‌آی پرونده را در دست گرفت و یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های سازمان‌یافته تاریخ آمریکا افشا شد. 

در این فیلم «دنیرو» در نقش یک مزرعه دار قدرتمند به نام «ویلیام هیل» بازی کرده و  «لئوناردو دی کاپریو» در نقش «ارنست برکهات» بازی می‌کند. «لیلی گلداستون»، «جسی پلمونز»، «تانتو کاردینال»، «کارا جید مایرز»، «جین کالینز»، «جیلین دیون» و ...  از دیگر  بازیگرانی هستند که در این فیلم مقابل دوربین اسکورسیزی می‌روند. «اریک راث» نویسنده برنده اسکار فیلم‌های «فارست گامپ» و «مورد عجیب بنجامین باتن» نگارش فیلمنامه اقتباسی «قاتلان ماه کامل» را بر عهده دارد که فیلمبرداری آن تا تابستان ادامه خواهد داشت. 
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها