به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۲۷۴۳۳

نشريه‌اي كه ديروز توقیف شد؛ امروز منتشر!

گروه سياسي: عبدالحمید محتشم مدیرمسئول یالثارات الحسین درباره علت توقیف این نشریه از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات اظهار داشت: علت توقیف نشریه به ما گفته نشده است اما قبلاً تذکری درخصوص رویکرد فرهنگی نشریه به ما داده شده بود.
به گزارش فارس، محتشم افزود: این درحالی است که ما درخصوص توقیف اخیر روزنامه، ابلاغیه‌ای دریافت نکردیم و از این رو نشریه امروز منتشر شده است. مدیرمسئول نشریه یالثارات تأکید کرد: به دولت یازدهم اشکالات زیادی به ویژه در در حوزه فرهنگ و رسانه‌ها وارد است. هفته‌نامه «یالثارات الحسین» به استناد بندهای 8 و11 ماده 6 قانون مطبوعات و بر اساس تبصره ماده 12 آن قانون توقیف و پرونده تخلفات آن نشریه جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.

محمد
France
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۱۵:۴۴
با این روند مشکلات مملکت حل شدنی نیست خوشحال بودیم که درانتخابات ریاست جمهوری اخیر فردی میانه رووخدا شناس تر انتخاب شدحالا میبینیم
که زور تند روها بر یک ملت صبور فائق است! بقول اقای خاتمی اقلیتی بیش نیستند ولی صدایشان بلند است وبه جای همدلی برای رفع معضلات کشور گردن برافراشته اند (196883)
افشين
United States
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۱۵:۴۷
كي باورش ميشه بتونن نشريه يالثارات الحسين توقيف كنن! (196887)
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۱۶:۳۰
نام های مفدس بر پیشانی زشتگویان زورگو. مثل تمام نام های زیبا و مقدسی که بر پیشانی موسسات مالی و بی اعتباری نشسته که با تبلیغات وارد می شوند و پول مردم را که گرفتند ناپدید می شوند مثل مهر وطن ها و غدیر ها و جواد الائمه ها و بهمن ایثارها و... که توی روز روشن پول مردم را خوردند و بردند و.... تمام دزدها و زورگویان و دغلبازان تحت نامهای نیک کار خود را انجام میدهند (196911)
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۱۷:۰۵
حالا این به اصطلاح نشریه چهارتا خواننده هم نداره. (196932)
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۱۸:۴۲
چرا داره ، وقتي خودشون مينويسن خودشونم ميخونن ديگه (196951)
افشاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۱۷:۱۶
تا قیامت هم . . . نهادهای ذیربط نمی توانند با مطبوعات رانت خوار برخورد قاطع کنند. زورشان فقط به نشریات مستقل می رسد و بس (196933)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۱۹:۲۷
ای کاش مجلس طرحی را مصوب میکرد تا هیچکس از نام مقدس ائمه یا شعارات مذهبی برای نام نشریه ، شرکت و یا موسسات مالی و غیره استفاده نکندتا حرمت این اسامی حفظ شود و عده ای هم سوء استفاده نکنند (196964)