به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۲۷۷۹۶۵

دست اسکوچیچ برای انتخاب نفرات تیم باز است

دست اسکوچیچ برای انتخاب نفرات تیم باز است
گروه ورزشی: بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید دست سرمربی تیم ملی برای انتخاب ترکیب باز است.
محمد نصرتی درباره عمکرد تیم ملی فوتبال ایران در سه دیدار گذشته خود، اظهار کرد: باید به بازیکنان و اعضای کادرفنی خدا قوت بگویم. در اولین بازی مشکلاتی گریبانگیر تیم ملی شده بود اما خدا را شکر که تیم ملی با همدلی بازیکنان با وجود شرایط سخت بازی‌های خوبی انجام داد. پیش از بازی‌ها با رای ظالمانه که دادند، شرایط میزبانی را از ما گرفتند اما بازیکنان فوق‌العاده کار کردند. پیروزی در بازی بحرین هم روحیه و انرژی تیم را دو چندان کرد و بعد با تیم دوم خودمان به کامبوج 10گل زدیم.

وی افزود: الان به بازی با عراق رسیده‌ایم و با توجه به نتیجه لبنان برابر کره و نتیجه‌ای که اردن خواهد گرفت، ما احتمالا می‌توانیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم اما با این روحیه و انرژی که بازیکنان ما دارند، قطعا برابر عراق برنده می‌شویم. متاسفانه چیزی که کار را سخت می‌کند این است که زمین بازی شرایط خوبی ندارد اما صحبت‌های بازیکنان بعد از بازی برابر بحرین نشان داد ما یک تیم هستیم و مطمئنا می‌توانیم با این روحیه تیمی برابر عراق به برتری برسیم.

او در ادامه درباره حواشی بازی‌های ایران برابر عراق هم گفت: به واسطه‌ حساسیت‌هایی که از قبل وجود داشته، همیشه بازی‌های ایران و عراق حساسیت‌هایی دارد. در برهه‌ای بحرین و امارات و کویت برای ما حساس بودند. اما کیفیت فوتبال ما از عراق بهتر است. البته ما نباید عراق را دست کم بگیریم و بازیکنان اگر 60 تا 70 درصد کیفیت فنی خود را داشته باشند، برابر عراق به برتری می‌رسیم.

نصرتی به بازیکنان حاضر در تیم ملی اشاره کرد و گفت: در بازی برابر کامبوج از نفراتی که کمتر بازی کرده بودند استفاده کردیم و خیلی خوب ظاهر شدند و مشخص شد آنها فاصله‌ای با نفرات اصلی تیم ندارند. دست کادر فنی الان باز است و تنها مشکل کیفیت زمین مسابقه است. کیفیت این زمین، کیفیت بازی را کم می‌کند.این کارشناس فوتبال همچنین گفت: احتیاط شرط عقل است. باید در طول بازی برابر عراق مراقب باشیم و پشت محوطه جریمه خطای بی مورد به حریف ندهیم و سعی کنیم خودمان از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم. من پیش‌بینی می‌کنم دو بر صفر برنده خواهیم بود.
برچسب ها: محمد نصرتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها