به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۲۷۷۹۹۷

پژمان جمشیدی دربازیگری ازفوتبال موفق‌تر است

پژمان جمشیدی دربازیگری ازفوتبال موفق‌تر است
گروه فرهنگی: مجید واشقانی که همزمان در حوزه های اجرا و بازیگری فعال است، مجری گری را کاری بسیار دشواری می داند و یادآور می شود که یک مجری برای اینکه در دل مردم بنشیند، نیازمند به کارگیری ابزار یا همان اطلاعات و کلماتی است که از دانش بالای او نشأت می گیرد.

واشقانی در پاسخ به اینکه آیا حضور همزمان در اجرا و بازیگری را برای خود یک ریسک تلقی نمی کند؟ توضیح داد: من هیچ گونه مشکلی ندارم با اینکه که اگر کسی توانایی انجام کاری را دارد، علاوه بر تخصص اصلی خود انجام دهد. در حال حاضر بازیگران بزرگی در دنیا داریم که همزمان کار اجرا هم انجام می دهند.واشقانی در این زمینه به ایفای نقش پژمان جمشیدی در فیلم ها و سریال ها، در مقام یک بازیکن فوتبال اشاره کرد و گفت: حتی بازیگری پژمان جمشیدی از از فوتبالش هم بهتر است؛ این چه ایرادی دارد. اگر فرد توانایی آن را داشته باشد. البته هنوز هم این معادلات هست که می گویند بازیگر نباید همزمان با تخصص اصلی خود، کار اجرا هم انجام دهد یا بالعکس؛ چراکه در ذهنیت تماشاگر تاثیر می گذارد، اما به نظر من این اتفاق صدمه ای نمی زند، به شرط اینکه به کاری که انجام می دهید، واقف باشید و علمش را داشته باشید.

ضمن اینکه تعداد انگشت شماری از سوپراستارهای ما در سینما، از حوزه اجرا و بازیگری در تلویزیون، وارد سینما نشده اند.او درباره انتقادهایی که بعضا به اجرای بازیگران وارد می شود، هم تصریح کرد: در این مورد، مشکل از تهیه کننده هاست که گاهی بلد نیستند درست انتخاب کنند. فردی که نمی دانند توانایی اجرا دارد یا خیر، به صرف اینکه دیده شده، در مقام مجری می آورند و او نمی تواند اجرا کند و برنامه با سر به زمین می خورد.

بازیگر سریال «از سرنوشت» با اعلام ساخت سری چهارم این مجموعه و اینکه چند ماه از ساخت آن باقی مانده است، درباره این سریال توضیح داد: در فصل جدید همان تیم قبلی به همراه چند بازیگر جدید مشغول کار هستند و حتی از سه فصل قبل جذاب تر است.
برچسب ها: پژمان جمشیدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها