به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۲۷۸۰۱۰

برای موفقیت نیاز به حمایت و روحیه بالا داریم

برای موفقیت نیاز به حمایت و روحیه بالا داریم
گروه ورزشی: نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو گفت: برای موفقیت در المپیک، داشتن روحیه صد در صد مهم است.رضا اطری در مورد شرایط تمریناتش گفت: خوشبختانه با حمایت‌ها و پیگیری‌هایی که از سمت فدراسیون کشتی بعمل آمده، توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و امیدوارم که در زمان ۴۰ روز مانده تا المپیک نیز شرایط به همین خوبی پیش برود. از لحاظ شرایط تمرینی، اسکان و تغذیه همه چیز خوب بوده و فقط در مدت باقی مانده تا المپیک نیاز داریم که در آرامش تمرینات خود را پیگیری کنیم.
 
وی در مورد حریفان خود در المپیک گفت: تمامی حریفان را می‌شناسم. در سبک وزن همه خوب هستند و کار بسیار سخت است، هم حریفان آسیایی و هم حریفان سایر کشورها مدعی کسب مدال هستند و نباید هیچ کس را دست کم گرفت. خوشبختانه فدراسیون کشتی فیلم کشتی گیران را در اختیار ما قرار داده و با دیدن فیلم آنها شناخت بهتری نسبت به حریفان خود پیدا خواهیم کرد.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ادامه داد: پس از حضور در جام زیلکوفسکی لهستان، روز یکشنبه گذشته وارد اردو شدیم و خدا را شکر اردوها خوب است اما تحت تمرینات پرفشار قرار داریم. کم کم باید وزن خود را مدیریت کرده و به ۵۷ کیلوگرم برسانم و به امید خدا تا المپیک سر وزن خواهم بود.

دارنده مدال‌های طلا و برنز آسیا در مورد عملکردش در تورنمنت لهستان گفت: مدت‌ها بود که در هیچ رقابت خارجی حضور نداشتم و نیاز بود که با حضور در یک مسابقه‌ی بین المللی دوباره در فضای رقابت قرار بگیرم. البته با توجه به شرایط وزنی در یک وزن بالاتر حضور پیدا کردم و توانستم با حریفان خوبی کشتی بگیرم.

اطری تصریح کرد: ورزش یک رویش برد است و یک روی دیگرش باخت و اگر چیزی بگویم می‌گویند توجیه می‌کنم، اما من در فشار تمرین این مسابقات تدارکاتی را انجام دادم و قطعاً در المپیک شرایطم از لحاظ بدنی بسیار تفاوت می‌کند.

نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو با اشاره به اینکه کشتی گیران در حال حاضر نیاز به روحیه و انگیزه دارند گفت: داشتن روحیه برای المپیک صد در صد مهم است و کشتی گیران باید انگیزه لازم را بدست آورند.وی ادامه داد: برای رسیدن موفقیت باید پشت هم باشیم و همدل شویم، حتی کسانی که از ما خوششان نمی‌آید باید حمایت کنند. چون این من نیستم؛ بلکه این تیم ایران است که باید در این مدت کوتاه تا المپیک از آن حمایت شود.

اطری تصریح کرد: اگر پیروز شوم همه خوشحال و اگر ببازم همه ناراحت می‌شوند، باید حمایت شویم، روی داشته‌هایمان تمرکز کنیم و خود را قوی‌تر کنیم.وی در پایان در مورد مشکل استخدامش خاطرنشان کرد: قول‌هایی دادند که امیدوارم انجام شود تا بتوانم بدون دغدغه به کار خود ادامه دهم. البته به خاطر المپیک باید تمامی مشکلات را از ذهنم خارج کنم و تمام تمرکزم روی المپیک باشد، چراکه بیش از ۱۷ سال است در کشتی زحمت می کشم و باید نتیجه کارم را در المپیک ببینم.
برچسب ها: کشتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها