به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۲۷۸۱۵۷

یك جلسه سئوال برانگیز با رئیسی

یك جلسه سئوال برانگیز با رئیسی
گروه سیاسی:علی نظری، سردبیر روزنامه مستقل در یادداشتی به دیدار برخی مدیران مسئول رسانه‌های اصلاح طلب با رئیسی واکنش نشان داد.
او نوشت: روز گذشته خبر دیدار مدیران مسئول رسانه‌های اصلاح طلب با ابراهیم رئیسی منتشر شد و او با مدیران مسئول رسانه‌های اصلاح طلب دیدار کرد و خواسته‌های آنان را شنید.
 رفتاری بی‌سابقه که شاید تنها در حوزه‌‌ی اقتصاد و معاملات مالی قابل توجیه باشد،روزنامه‌های اصلاح‌طلب منفعل عمل کرده‌ و کنش سیاسی انجام نداده‌اند. و حالا که متوجه پایان یک دوران در تاریخ ایران شده‌اند، بیعتی از سر نیاز انجام داده‌اند. غالب رسانه‌هایی که تحت عنوان اصلاح‌طلب به این دیدار رفتند از قضا بیشترین بهره‌مندان از یارانه‌های دولت‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم بودند و طبعا تردیدی در حفظ منافع آینده خود نداشتند. طبق شواهد، این جمع از آینده و مسیر اصلاح‌طلبی قطع امید کرده و از گذشته اصلاح‌طلبانه خود نیز روی گردانده‌اند. علیرغم اینکه طی ۸ سال از روحانی نیز انتقاد اصولی و در حمایت از مردم نکرده‌اند. برای باقی ماندن و بهره‌مند شدن بیشتر از خوان نعمت بی‌کران یارانه‌ها و حمایت‌های دولت آتی، اصلاح‌طلبان سابق باید تغییر شکل دهند.
 رسانه‌هایی که طی هشت سال گذشته مخالفت خاصی با سیاست‌های دولت روحانی نداشتند و به ویژه در ماجرای افزایش قیمت بنزین و تنش‌های پس از آن سکوت پیشه کردند، حالا شکایت از سیاست‌های روحانی را به رقیب سابق برده‌اند.
 اینکه پس از انتشار آخرین نظرسنجی‌ها به تکاپو افتاد‌ه‌اند که تا پیش از روز انتخابات جلسه‌ای با برنده احتمالی انتخابات داشته باشند و آینده ترحم‌برانگیز خود در این صحنه را تضمین کنند نشان از نداشتن استراتژی این مجموعه است.

 
برچسب ها: انتخابات

سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۰:۱۳
اینان هم مثل خیلی از اشخاص اصلاح طلب قدرت خواه... یعنی چیز تازه ای نیست (374011)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۸:۴۶
هر اصلاح طلبی با رئیسی دیدار کرده باشد خیانت کار است به اصلا حات اصلا نون به نرخ روز می خورد خائن است (374029)
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۰۷:۴۵
واقعا همینطوره
انشاا...خدا خودش رسواشون کنه این بدلی ها رو (374039)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۰:۴۴
مگر یادتان رفته است محمدعلی وکیلی را با تکرار می کنم رهبر اصلاحات برای مجلس دهم انتخاب کردیم. شرم بر هرچه اصلاح طلب رانتخواره (374049)
علی
Portugal
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۲۱:۲۳
می ترسند بساط شان را بر چیند. به خاطر آن پاچه خواری را شروع کرده اند.چون این رئیسی فقط رئیس جمهور نخواهد بود بلکه همه کاره نظام خواهد بود. (374057)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها