به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۲۷۸۶۲۴

روحانی: از ۱۲ مرداد رئیسی، رئیس‌جمهور است

روحانی: از ۱۲ مرداد رئیسی، رئیس‌جمهور است
گروه سیاسی: رئیس جمهور گفت: از دوازدهم مرداد آقای رئیسی رئیس جمهور همه مردم ایران و همه ماست.
 حجت الاسلام حسن روحانی  بعد از آنکه در دفتر کار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب در قوه قضاییه حضور یافت و انتخاب او را تبریک گفت، در جمع خبرنگاران افزود: از ۱۲ مرداد آقای رئیسی رئیس جمهور همه ماست و همه به طور کامل از او و دولت قانونی او حمایت خواهند کرد.
رئیس جمهور افزود: از امروز کاملا آماده هستیم تا هر لحظه و هر ساعت که لازم باشد من، وزرا و معاونان همه در خدمت ایشان هستیم تا دوران انتقالی به خوبی سپری شود و رئیس جمهور منتخب بتواند کابینه خود را تا پایان وقت مقرر آماده کند و از مجلس شوری اسلامی رای اعتماد بگیرد. بسیار خوشحالم که مردم عزیز ما به ندای آنان که به قهر با صندوق‌ها دعوت کرده بودند؛ توجهی نکردند و به ندای وجدان و کشور خود توجه و این انتخابات را خوب برگزار کردند. امیدوارم برادر عزیزم جناب آقای رئیسی بار سنگین مسئولیت اجرایی کشور را که در میان قوا سنگین‌ترین بار مسئولیت است با موفقیت بردوش بکشد.
 روحانی گفت: دولت از امروز تا ۴۵ روز دیگر که باید مسئولیت در اختیار دولت جدید قرار گیرد، کاملا در کنار رئیس جمهور منتخب است و برای هرگونه همکاری، همراهی و اقدام لازم در این زمینه آمادگی کامل دارد.رئیس جمهور همچنین افزود: به ملت بزرگ ایران به خاطر حضورشان پای صندوق‌های رای تبریک عرض می‌کنم.وی گفت: روزجمعه روز بسیار مهمی برای سرنوشت کشور بود که در آن مردم تا ساعاتی از بامداد پای صندوق‌های رای بودند و آراء خود را به صندوق‌ها ریختند.
رئیس جمهور افزود: الحمدلله رئیس جمهور منتخب ما امروز شخصیتی است که در سال‌های اخیر در مناصب مهمی به ویژه در جایگاه ریاست قوه قضائیه حضور داشته است و در همه جلسات مهم کشور چه مربوط به مسائل فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و سایر مسائل و جلسات مهم در کنار هم بوده ایم. ایشان کاملا از اوضاع کشور با خبر است و به ویژه از فراز و نشیب‌ها و مسائل این روز‌های کشور از جمله کرونا و تحریم واقف است و امیدوارم کشور به بهترین شکل اداره شود و این بار سنگین مسئولیت روی دوش ایشان قرار گیرد و از خداوند برای ایشان در این مسئولیت طلب توفیق می‌کنم.رئیس جمهور افزود: از همه افراد، نامزد‌ها، صدا و سیما، فضای مجازی، مردم، ستاره‌ها و همه کسانی که به خوبی انتخابات را اجرا کردند از وزارت کشور تا شورای نگهبان و همه آن‌هایی که نسبت به تامین امنیت و نیز سلامت انتخابات کوشیدند، سپاسگزاری می‌کنم.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها