به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۲۷۸۶۲۶

نارضایتی مردم به نفع هیچ کشوری نیست

نارضایتی مردم به نفع هیچ کشوری نیست
گروه سیاسی: یک فعال سیاسی  گفت: رئیس‌جمهور بعدی باید دستاوردهای برجامی را پیگیری کند تا بتواند اقتصاد ایران را باز کند و اعتماد مردم را با تحقق وعده‌ها دوباره بازسازی و بازتولید کند و در حد بضاعت و امکان و اختیارات دولت، به شهرستان‌ها و استان‌ها منتقل شود و تمرکززدایی صورت گیرد.
محمد جوادی حصار، درباره این که رئیس‌جمهور آینده کشور باید در قبال مسائل بین‌المللی مانند FATF که معیشت مردم را گروگان گرفته است چگونه عمل کند، گفت: به نظر من رئیس‌جمهور ایران فارغ از نتیجه هر کسی که است، باید به تعهدات بین‌المللی ایران در حوزه برجام متعهد بماند و تلاش کند تنش‌زدایی در منطقه قوت بگیرد.
  رئیس‌جمهور باید  دستاوردهای برجامی را پیگیری کند تا بتواند اقتصاد ایران را باز کند و اعتماد مردم را با تحقق وعده‌ها دوباره بازسازی و بازتولید کند و در حد بضاعت و امکان و اختیارات دولت، به شهرستان‌ها و استان‌ها منتقل شود و تمرکززدایی صورت گیرد.
 وی ادامه داد: در حوزه مشارکت اقتصادی باید بخش خصوصی را فعال کنند و موانع بخش خصوصی را در تولید کم کنند؛ زیرا اگر ما بخش خصوصی فعال و پویایی داشته باشیم، بار مسائل اقتصادی کشور از دوش دولت برداشته می‌شود و به سمت مردم هدایت می‌شود و آنها خودشان هنگامی که مشارکت جدی در تولید و هزینه داشته باشند، در مصرف و بهینه‌سازی مصرف هم مشارکت جدی خواهند داشت.جوادی‌حصار با بیان این که باید شکاف بین دولت و ملت را کم کنیم، اظهار کرد: آقای رئیس‌جمهور باید بتواند این شکاف را کم کند. می‌توان به آینده کشور امید داشت و انشاالله با بکارگیری جوانان نخبه و متخصصان ایرانی می‌توانیم رونق تولید و رونق اشتغال را رقم بزنیم.
این فعال سیاسی با بیان این که فضای مجازی دیگر چیزی نیست که بتوانیم از مردم بگیریم، عنوان کرد: امروز فضای مجازی برای مردم مانند آب و برق می‌ماند، همانطور که آب و برق را قطع کنیم مردم فلج می‌شوند، فضای مجازی هم دقیقاً در ساختار زندگی عمومی کشور به همین جایگاه رسیده است که شما اگر اینترنت را از مردم بگیرید و بخواهید مدیریت شده در اختیارشان قرار دهید مانند این است که آب را جیره بندی کنید این‌گونه نیست صدای مردم درنیاید.
جوادی حصار بیان کرد: یکی از ضرورت‌های امروزه هر مدیر شایسته و لایق و با تجربه‌ این فهم را خواهد داشت هرگونه مانع شدن در فضای مجازی، نارضایتی مردم را به همراه خواهد داشت که به هیچ وجه به نفع هیچ کشوری و دولتی نیست.

 
مرجع : ایلنا
برچسب ها: انتخابات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها