به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۲۷۸۶۷۶

در یورو ۲۰۲۰ زور خروس‌ها به مجارها نرسید

در یورو ۲۰۲۰ زور خروس‌ها به مجارها نرسید
گروه ورزشی: فرانسه در دومین دیدارش در چارچوب یورو ۲۰۲۰ مقابل مجارستان متوقف شد.
 فرانسه و مجارستان در دومین دیدارشان در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با این نتیجه فرانسه و مجارستان به ترتیب با ۴ و یک امتیاز موقتا در رده‌های اول و چهارم گروه F قرار گرفتند.
در این دیدار فرانسه بازی را خوب شروع کرد و حتی در نیمه نخست می‌توانست توسط بنزما به گل نخست برسد اما مهاجم فرانسه با بی‌دقتی توپ را به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه نخست بود که مجارستان صاحب ضد حمله شدند و فیولا روی غفلت مدافعان فرانسه توانست از این موقعیت استفاده کند و دروازه حریف را باز کند.
مجارستان نیمه دوم به خوبی بازی را کنترل کرد و توانست چند موقعیت خوب گل‌زنی هم ایجاد کند تا این که در دقیقه ۶۶ نفوذ ام باپه از جناح راست و پاس کات‌بک او به مقابل دروازه، گریزمان را در موقعیت عالی گل‌زنی قرار داد و مهاجم خروس‌ها به راحتی دروازه را باز کرد.
پس از این گل شاگردان دیدیه دشان بازی را در اختیار گرفتند و تلاش زیادی کردند که گل پیروزی را به ثمر برسانند اما عملکرد خوب گولاچی، دروازه‌بان مجارستان مانع از گل‌زنی فرانسوی‌ها شد.
از اتفاقات این دیدار می‌توان به گرمازدگی آدام زالای، مهاجم مجارستان در نیمه نخست اشاره کرد که منجر به تعویض اجباری این بازیکن شد.
برچسب ها: یورو ۲۰۲۰
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها