به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۲۸۰۰۴۳

بیت کوین و بازگشت منطق به نظام‌های مالی

بیت کوین و بازگشت منطق به نظام‌های مالی
گروه اقتصادی: یک کارشناس آمریکایی معتقد است، مردم در آینده در گوشی‌های موبایل خود یک کیف پول الکترونیکی دارند و ارزهای دیجیتال باعث خواهد شد تا همه مردم جهان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.مکس کایزر مجری کارشناس آمریکایی شبکه راشا تودی، اخیرا در حاشیه برگزاری مجمع بیت کوین 2021 در میامی آمریکا پای صحبت میشل سیلور، تحلیل‌گر مالی نشسته و در باره اینکه چرا وی بیت کوین خریده است با او گفتگو کرده است.
سیلور معتقد است بیت کوین در حال درست کردن دولت‌هاست.

این کارآفرین آمریکایی ادامه داد: از آنجا که بیت کوین خیلی چیزها را درست می‌کند، دولت‌ها هم مجبور هستند در این ساختار منطقی عمل کنند. من جهانی را می‌بینم که 8 میلیارد نفر یک دستگاه موبایل هوشمند دارند و درون آن یک کیف پول الکترونیکی ایجاد کرده و در این کیف پول هم ارز دیجیتال شبیه دلار یا یورو دارند و در کنار آن هم دارایی بیت کوین گذاشته‌اند.

سیلور ادامه داد: بیت کوین از این طریق 8 میلیارد نفر را بهم مرتبط کرده و ده‌ها میلیون شرکت را هم بهم وصل می‌کند. این تحلیل گر آمریکایی افزود: بیت کوین جهان را با رویکردهای سیاسی مختلف هماهنگ کرده و منطق را به تمام نظام مالی جهان باز خواهد گرداند. سیلور گفت: بیت کوین آزادی و حق مالکیت را به نژاد بشر بازخواهد گرداند.
برچسب ها: بیت کوین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها