به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۲۸۰۵۵۱

یخچال قنادی - راهنمای خرید بهترین مارک و مدل های ویترین شیرینی

گروه کسب و کار: مهم ترین دستگاه جهت راه اندازی یک شیرینی فروشی، یخچال قنادی می باشد.یخچال قنادی علاوه بر کارایی بسیار زیادی که دارد باعث زیبایی مغازه نیز می شود.
یخچال قنادی چیست؟

یخچال ویترین قنادی
یخچال شیرینی فروشی به گونه ای طراحی شده که شیشه هایی شفاف در جلوی آن تعبیه شده که سبب میشود مشتریان به راحتی از پشت ویترین انواع شیرینی و کیک را ببینند و انتخاب خودرا نهایی کنند.
در یخچال ویترینی قنادی نوعی سیستم گردش هوا تعبیه شده است که رطوبت و دما را به خوبی حفظ کرده و از فاسد شدن کیک وشیرینی ها جلوگیری میکند.
از مهم ترین ویژگی های یخچال کیک میتوان به عایق بندی آن اشاره کرد که تزریق فوم از نوع پلی یورتان بوده و سرما را به خوبی در خود حفظ میکند که این امر سبب می شود تا این یخچال صنعتی کم مصرف باشد.
شیشه آن از نوع سکوریت نشکن بوده و به انتخاب مشتریان قابل انتخاب در دو نوع ساده و دودی می باشد.
موتور این ویترین دانفوس بوده که تحت لیسانس کشور آلمان است و با توجه به نیاز مشتری قابل نصب در زیر یا در کنار آن است.همچنین دارای ضربه گیر دورتا دور شیشه ها و بدنه می باشد.
یراق آلات استفاده شده در ساخت این محصول از بهترین نوع یراق آلات وارداتی می باشد. از دیگر ویژگی های این یخچال میتوان به نورپردازی ال ای دی و حک کردن نام یا برند اختصاصی  مشتریان بر تاج دستگاه اشاره کرد.
رنگ بندی بدنه این محصول به انتخاب مشتریان قابل تغییر است که دارای سه رنگ :سفید، نقره ای وطلایی می باشد.

انواع یخچال ویترین قنادی
1.    ویترین مکعبی
2.    یخچال کیک
3.    یخچال آکواریومی
4.    یخچال ویترینی
5.    ویترین نان فانتزی
6.    یخچال شوکیک
7.    پیشخوان قنادی
در ادامه مطلب توضیحات مختصری درباره انواع یخچال ویترین قنادی داده شده است.

ویترین مکعبی: دارای طبقات شیشه ای بوده که میتوانند وزن زیادی را تحمل کنند و مناسب جهت استفاده در نان فانتزی فروشی ها برای چیدن انواع نان می باشد.
یخچال کیک:  دارای قفسه های طویل و بزرگ جهت نمایش انواع کیک می باشند.با نورپردازی که در این یخچال کارشده زیبایی آن چندین برابر می شود.
یخچال آکواریومی: در تولید این یخچال برای دید بهتر مشتریان از شیشه ای ضد بخار استفاده شده است.
یخچال ویترینی: در ساخت این محصول از بدنه استیل ضد اسید استفاده شده که علاوه بر قنادی ها، در مغازه های مرغ فروشی نیز قابل استفاده هستند.
ویترین نان فانتزی: ویترین نان فانتزی در ابعاد دومتر ساخته شده و رادیات جهت سرمادهی در آن تعبیه شده است.
یخچال شوکیک: این یخچال ویترینی جهت به نمایش گذاشتن انواع کیک ساخته شده که با استفاده از عایق بندی تزریق فوم در بدنه باعث ثابت نگه داشتن دما و رطوبت می شود که با استفاده از آنها از خراب شدن شیرینی و خشک شدن آن ها جلوگیری می شود.
پیشخوان قنادی: از این ویترین برای قرار دادن ترازو و چیدمان وسایل قنادی در قسمت پایینی آن مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین میتوان آن را به صورت میز دخل و کشوی پول طراحی نمود.
اکثرا دیزاین نمای جلوی میز ترازو را میتوان با دیگر یخچال ها به صورت ست طراحی، تولید و عرضه کرد.

کاربرد یخچال قنادی
یخچال کیک و شیرینی
یکی از پر طرفدارترین و خوشمزه ترین خوراکی ها شیرینی و کیک است که معمولا 85 درصد مردم به آن علاقه شدیدی دارند البته هر کس طبق ذائقه و سلیقه اش انتخاب می کند که شیرینی به چه گونه ایی باشد به همین خاطر قنادان عزیز شیرینی ها و کیک ها را در مدل ها و طعم و رنگ های گوناگون و خاصی طراحی و تولید می کنند برای اینکه به توانیم این حجم تنوع محصول رادر مدت زمان طولانی با کیفیت و مناسب استفاده تازه و با کیفیت نگه داریم نیاز به وسیله ای داریم که مناسب این نوع خوراکی باشد قطعا یخچال صنعتی یکی از این گزینه ها است یخچال قنادی به گونه ایی طراحی می شود که مشتریان بتوانند به راحتی محصولات داخل ان را روئیت کرده و به سلیقه خود شیرینی یا کیک مورد نظر خود را انتخاب کنند به همین خاطر به یخچال ویترینی نیز معروف است یخچال ویترینی به جز قنادی در فروشگاه های بزرگ و کوچک مغازه های نان فانتزی ،کافی شاپ و..... قابل استفاده است این یخچال قابل تولید در دو نمونه با موتور و بدون موتور می باشد.
از نمونه با موتوران جهت نگه داری کیک،شیرینی ترو .... استفاده می شود.
از نمونه بدون موتوران جهت نگه داری انواع شیرینی خشک ،نان فانتزی و....که مواد اولیه آن ها ترش و فاسد نمی شود استفاده می شود.

مشخصات فنی یخچال صنعتی قنادی

پیشخوان قنادی
در ساخت یخچال های قنادی برای بدنه از استیل و یا گالوانیزه انتخاب می کنند. 
بدنه های استیل ظاهر شکیل تری به یخچال می دهد و باعث با دوام بودن و زنگ نزدن یخچال می شود.                                                                           
استیل استفاده شده استیل استنلس است که برای نگهداری محصولات غذایی استفاده می شود .
بدنه های گالوانیزه برای یخچال هایی استفاده می شود که مواد مرطوب درون انها قرار نمیگیرد زیرا رطوبت باعث بلند شدن گالوانیزه ها می شود. بدنه گالوانیزه نسبت به استیل قیمت کمتری دارد. 
این نوع یخچال برش های سی ان سی دارد. برش های سی ان سی همان نوشته های تعبیه شده روی یخچال هستند که گاها به صورت خوش امدید. یا اسم فروشگاه شما می باشد.
این یخچال قابلیت تنظیم و جا به جایی طبقات برای دید بهتر بهتر را دارا می باشد. 
این محصول طرح و رنگ های مختلف و شکیلی دارد که بنا بر خواست شما تولید می شود. 
کمپرسور استفاده شده در یخچال ها دانفوس دانمارک است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. 
این محصول در دو سایز 1.5 متری و 2 متری تولید می شود و جنس شیشه های ان سکوریت نشکن می باشد .
تفاوت یخچال قنادی ویترین قنادی در تنها در موتور آنهاست ویترین قنادی موتور ندارد و  در 2 سایز 1.5 متر و 2 متر تولید می شوند.

قیمت یخچال قنادی
قنادی یکی ازمشاغلی است که امروزه مردم زیادی راغب برای شروع به کار در آن هستند به دلیل این حجم از متقاضی برای ایجاد قنادی تولید کنندگان یخچال صنعتی این محصول را در انواع و قیمت های مناسبی برای عرضه در بازار به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما مشتریان گرامی آماده و ارائه می دهند.

یخچال قنادی صنایع برودتی زئوس
صنایع برودتی زئوس دارای دو دهه فعالیت مستمر در فروش محصولات برودتی چون یخچال های قنادی می باشد، که با بکارگیری کادری مجرب و بهترین متریال و با ارائه خدمات پس از فروش در تمامی استان های کشور،  توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.
 
یخچال قنادی صنایع برودتی امین 
صنایع امین برودت از تولید کنندگان یخچال ویترینی قنادی می باشد که  با بیش از بیست سال سابقه با کادری متخصص در این امر توانسته است خود را به عنوان یکی از موفق ترین شرکتها مطرح کند و با تلفیق دانش روز دنیا همراه با تلاش متخصصین ایرانی جایگاه ویژه ای در میان تولیدکنندگان ایرانی داشته باشد.لازم به ذکر می باشد که تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که مشتریان عزیز می توانند با خیالی آسوده خرید نمایند.
https://aminbrodatsarma.com/

یخچال قنادی صنایع برودتی کلدسنتر
 صنایع برودتی کلدسنتر به عنوان یک واحد تولیدی صنعتی فعالیت خود را بیش از دو دهه با طراحی و تولید یخچال اکواریمی قنادی  در سطح کشور آغاز نمود. این شرکت توانسته با طراحی بروز و کیفیت در تولید بادوام ترین و برترین محصولات را تولید و به مشتریان در سراسر کشور عرضه کند.
http://coldcenter.org/

یخچال قنادی صنایع برودتی سیلور
صنایع برودتی سیلور یکی از برتربن تولید کنندگان و سازندگان در زمینه یخچال های صنعتی چون یخچال کیک و شیرینی در ایران است که کار خود را بیش از ۲۰ سال پیش آغاز کرد، و تا کنون توانسته نظر هزاران مشتری از سراسر کشور و خارج از کشور را به خود جلب کند.از مهم ترین خصوصیات این مجموعه رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات مشتریان در جهت ارتقاو کیفیت محصول و همچنین ارائه خدمات پس از فروش در سرتاسر ایران می باشد.
http://silver-co.ir/

یخچال ویترین قنادی  برودت سرما
گروه تولیدی برودت سرما، یکی از بزرگترین تولید کنندگان برجسته ست یخچال قنادی می باشد که فعالیت خود را در سال 1376 آغاز کرد و مفتخر است که تاکنون توانسته محصولات خود را به بیش از هزاران مشتری در سراسر کشور و کشور های همسایه در کوتاهترین زمان ارسال کند.
https://brodatsarma.com/
---------------------------------
دیگر فروشندگان یخچال های قنادی عبارت اند از:
1.    صنایع برودتی اورست  https://everestboroodat.com/
2.    صنایع برودتی اورانوس https://uranoosboroodat.com/
3.    آرامیس مارکت http://aramismarket.ir/
4.    نارنیا سرما narniasarma.ir
5.    ریما سرما rimasarma.ir
6.    صنایع برودتی کولست coolest-refrigerator.ir
7.    یخچال مارکت yakhchalmarket.ir
8.    پرسن سرما princesarma.ir
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها