به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۵ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب : ۲۸۱۸۹

اعتيادهايي كه داريد و خودتان هم بي​خبريد

گروه علمي: اعتياد تنها به مصرف "مواد مخدر" محدود نمي‌شود بلكه هر شي يا حالت روحي يا رفتاري كه به سلامت جسمي و رواني فرد آسيب مي‌رساند جزو اعتياد شمرده مي‌شود.
اعتيادهايي كه داريد و خودتان هم بي​خبريد
اعتياد به اينترنت، اعتياد به خريد كردن، اعتياد به صحبت با تلفن، اعتياد به موسيقي، اعتياد به خوردن و حتي دروغ گفتن جزو رفتارها و حركاتي هستند كه به شما آسيب مي‌رسانند و بعضي اوقات به راحتي قادر به ترك كردن آن‌ها نيستيد. بررسي‌ها نشان مي‌دهند از نظر علمي افرادي كه هيچ كنترلي بر روي برخي از كارهايشان ندارند و بدون اختيار و اراده آن‌ها را انجام مي‌دهند معتاد هستند. اعتياد به موبايل و يا موسيقي باعث آسيب رساندن به بينايي مي‌شود و شما را از دنياي واقعي دور مي‌كند و خطر تكرار اين رفتارها در شما وجود دارد و ارتباط شما را با دنياي بيرون و "روابط اجتماعي" قطع مي‌كند. حضور در "دنياي مجازي" مشكلات فيزيكي را براي فرد به وجود مي‌آورد و حتي او را به افسردگي‌هاي حاد نيز منجر مي‌كند. خريد كردن فيزيكي از كارهايي است كه افراد براي فرار از "استرس" و اضطراب به آن روي مي‌آروند و وضعيت مالي و حتي نيازهاي شان برايشان مهم نيست و تنها با خريد كردن مي‌خواهند خود را آرام كنند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران

آرزوها داشتم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۵ ۰۴:۴۶
آخه تو این بیکاری تورم بدبختی سرمونو با نت سرگرم نکنیم چیکار کنیم؟هرجارو میبینیم غمه!مانسل سوخته ایم!اولین نسلی که نمیگیم جوونی یادت بخیر! (198857)