به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۲۸۴۰۰
قوه قضاییه حق ملت را از بابک زنجانی می‌گیرد؛

زنگنه: زنجانی 2700 میلیون دلار بدهکار است

گروه اقتصادي: وزیر نفت با تاکید بر اینکه در خصوص عدم پرداخت بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت پیگیر و شاکی بودیم، گفت: میزان دقیق رقم بدهی وی به این وزارتخانه نزدیک 2700 میلیون دلار است.
زنگنه: زنجانی 2700 میلیون دلار بدهکار است
بیژن نامدار زنگنه در حاشیه جلسه شورای اداری استان خوزستان با حضور رئیس جمهور و برخی دولتمردان درباره پرونده بابک زنجانی و پیگیری‌های قوه قضائیه اظهار کرد: فعلا بابک زنجانی پول ما را پرداخت نکرده است. وی افزود: انشاءالله قوه قضائیه پیگیری کند و بتواند پول دولت و بیت‌المال را پس بگیرد. وزیر نفت با بیان اینکه نزدیک دو هزار و 700 میلیون دلار از بابک زنجانی طلب داریم و باید این بدهی وصول شود، تصریح کرد: ما پیگیر و شاکی بودیم و تا الان موضوع را دنبال کردیم. انشاءالله قوه قضائیه حق ملت را بگیرد. وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که آیا شکایت وزارت نفت باعث بازداشت بابک زنجانی شده است؟ گفت: پیگیر بودیم و می تواند این موضوع یکی از دلایل باشد.
مرجع : ايرنا

سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۰۰:۵۴
ببخشید در ارتباط با این خبر ابهامی دارم که دوستان سایت بهار لطف کرده روشن کنند.ابهام در واحد پولی این رقم است که یورو است یا دلار؟چون تا آنجا که به یاد دارم جایی 2.5 میلیون یورو در سایت مطرح شده بود واختلاف یورو ودلار بیش از این رقم باید باشد.شاید هم ایراد از حافظه من باشد.به هرحال امیدوارم روشن شود. (199182)
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۱:۴۸
خوب است جناب آقای زنگنه، در مورد پرونده کرسنت هم روشنگری بکنن و عدد و ارقام بدن.
ممنون از بهار بخاطر انتشار این کامنت. (199203)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۲:۳۲
واقعا لیاقت بعضی ها همون احمدی نژاده . . . (199346)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۰۳:۰۱
جناب زنگنه اگه صحبتها در مورد شما ازجمله کرسنت و ... راست باشه که میشه مثل: دیگ به دیگ میگه روت سیاه.!!!!! (199184)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۳:۳۳
عزیز من این پولها رو سالهاست که دارن از جیب ملت بیرون مدرن و میخورن،زمان هاشمی و خاتمی احمدی هم نداره بعد از این هم ادامه داره
مشکل ما هستیم که... شما ترکیه رو ببینید که مردم چطور دارن از حقشون دفاع میکنن (199230)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۰۷:۲۲
همه ی این بدبختی ها براثر تحریم هایی است که براثرتند روی های جناب احمدی نژاد واصولگرایان تندرو برما تحمیل شدهستند.بعدازآنکه بانک های ایرانی تحریم شدنددولت راهی جز توسل به افراد نداشت تا بتوانندازطریق آنهاوکشورهای واسطه پول خود را به کشور برگردانند،تازه این بابک زنجانی یکی از صدها نفری هست که لورفته وخدامیداند چند ها نفردیگربه همین صورت پول مردم ایران راخوردند ویک لیوان آب هم روش.ولی با این وجودهستند نمایندگانی که با انتخاب همین مردم به مجلس را یافته اندواززنجانی حمایت می کنند (199186)
باران
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۱:۲۳
ببخشید اشتباهی منفی دادم (199195)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۰۷:۴۸
من با دلار 2500تومان حساب کردم ولی نمیتونم عددشو بخونم .فک کنم ماها اگه این پولارو ببینیم نه اینکه مال خودمون باشه فقط از نزدیک این همه پول رو ببینیم در جا مرگ مغزی بشیم اعضا بدنمون رو اهدا کنن. (199187)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۰:۲۷
تورم ورانت وویژه خواری با اقتصاد نفتی وغربی از قبل از انقلاب شروع شد وتا حالاادامه داشته وتحریم فقط عمق این فاجعه رو بیشتر نشون داد.راه حل هم اصلاح پایه اقتصاد غربیه که خود غربیها هم الان به خاطرش تو بحران اقتصادی وبدهی های نجومی(خواهشا قبل از حمله بریدتو سایت رسمی ساعت بدهی امریکا با چشم خودتون ببینید.تو یه قسمت بدهی ژاپن وکشورهای اروپائی هم قابل دیدنه)افتادن.مسکن موقت فقط درمان رو به تاخیر میندازه وضرر بیشتری میبینیم. (199189)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۰:۳۸
قربون دستت اون رانت کنجاله650 میلیون یوروئی که مهرامسال رخ داده رو با معادن حاتم بخشی شده توسط اقای نعمت زاده تو همین دوماه قبل رو هم بده کسی در راه خدا پیگیر شه.ممنون. (199190)
ایرانی
Germany
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۱:۱۱
در مورد سوال دوستمون که راجع به جناب زنگنه در مورد قراردادهایی ازجمله کرسنت و ... و غیره پرسیده
1- بهتر ایشان دوباره به جواب آقای زنگنه در مراسم معرفی ایشان به عنوان وزیر نفت گوش کنند
2- اگر راست بود که تا حالا پوستشون را کنده بودند چرا که نمایندگانی که به حضور ایشان با آقای موسوی در باغ گیر اونجوری میدن این جور خطاها را نمیبینند!!!!!!! (199192)
عباس
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۲:۳۳
اقا سعید یا دلار یا یورو یا ین ژاپن اصلا یک ریال این مبالغ رو شما در زندگیتون دیدید!؟ پول بیت المال مال از ما بهتران بوده و هست (199211)
رضا
United States
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۲:۴۹
اگر همین مقدار 2700 میلیون دلار را بین جمعیت 75میلیون نفری ایران تقسیم کنیم سهم هر نفر حداقل مبلغ 000/00/ 1 ریال می شود . حالا باید برسی نمایند مابقی دللال ها و پولشو های دیگر که در این چند سال گذشته با سرمایه و اموال مردم ما که بعضی از آنها در این سرمای زمستان حتی لباس مناسب ندارند چه ها کرده اند؟؟ (199215)
ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۳:۲۹
اينكه از طلب ايران از آمريكا هم بيشتره-راستي با اين پول چند نفر جوان صاحب خانه وزندگي مي شوند؟ (199225)
وکیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۴:۰۳
از سخنگوی محترم قوه قضاییه خواهشمندیم نظر کارشناسی خود را درخصوص اینکه ایا اقای زنگنه در حدی هستند که برای قوه قضاییه ارزوی انشاالله بکنند یا نکنند اظهار فرمایند.
ما منتظر هستیم. (199237)
فاطما
United States
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۴:۵۲
آیا قوه قضاییه میتواند با قاطعیت مساله زنجانی را پیگیری کند ؟ (199241)
غ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۳۱
چه مملکت بی حساب و کتابیه که هرکسی راحت میتونه هرچقدر که میتونه دزدی کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (199255)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۳۶
وزارت نفت تو دولت قبل میخواست تحریمهای نفت رو از طریق بابک زنجانی دور بزنه الان بابک زنجانی هممون رو دور زده... قربونه درو پیکره کشورم برم.... (199256)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۴۷
بابک زنجانی باید علنی محاکمه شود .تا روسای وی مشخص شود. وگرنه مرض دارد زندان برود .پول پس میدادوخودشو ازاد میکرد.ایا فکر نمی کنید پولها جاهای دیگریست؟ (199263)
ج.د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۹:۰۵
جناب بهار خبرهای دیگر را هم نظر خواهی بگذاریید لطفا.مثلا پوتین میخواهد به ایران بیاید. (199295)