به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۲۸۴۲۵۰

دست خالی مجیدی مقابل نساجی در خط دفاع

دست خالی مجیدی مقابل نساجی در خط دفاع
گروه ورزشی:استقلال مقابل نساجی در خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه است. آبی های پایتخت در شرایطی یکشنبه شب مقابل نساجی مازندران صف آرایی می کنند که در خط دفاع با مشکل کمبود بازیکن باتجربه مواجه هستند.در بین مدافعان وسط تخصصی استقلال عارف غلامی در دربی پایتخت رباط صلیبی پاره کرد و مدتها باید دور از میادین باشد. محمدحسین مرادمند نیز به دلیل مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ دارد فعلا در ترکیب تیمش غایب است و بعد از بازی نکردن مقابل نفت مسجدسلیمان در مسابقه با نساجی نیز حضور ندارد.
 
همچنین مجیدی با توجه به فشردگی مسابقات به سیاوش یزدانی دیگر مدافع وسط تیمش هم استراحت داده تا اکنون از بین مدافعان وسط باتجربه اش فقط محمد دانشگر را در اختیار داشته باشد. در بازی گذشته فرهاد مجیدی از محمد نادری به عنوان یکی از مدافعان وسط در سیستم ۳ دفاعه استفاده کرد اما حالا او سیاوش یزدانی را نیز در اختیار ندارد و احتمالا شاهد آن خواهیم بود تا از وجود یک بازیکن جوان در ترکیب اصلی بهره بگیرد. در غیراینصورت سرمربی آبی ها مجبور است از بازیکنان دیگر در پست غیرتخصصی استفاده کند.

اتفاق دیگری که می تواند در ترکیب استقلال مقابل نساجی رقم بخورد، تغییر سیستم بازی است. شاید فرهاد مجیدی بخواهد برای پر کردن خلا دفاعی تیمش بار دیگر به سیستم ۴ دفاعه برگردد. هرچندکه با توجه به عملکردخوب در سیستم ۳ دفاعه بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.غیبت ۳ مهره کلیدی در خط دفاع استقلال مقابل نساجی در شرایطی اتفاق می افتد که آبی ها در هفته های گذشته یکی از قدرتمندترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار داشتند و در ۸ بازی گذشته تنها یکبار دروازه شان باز شده است.حالا در شرایطی که استقلال با مشکلات و اختلافات مالی دست و پنجه نرم می کند، سرمربی آبی ها برای بازی با نساجی در خط دفاع نیز یک مشکل بزرگ دارد و باید دید او چگونه برای حل این مشکل اقدام خواهد کرد و در نهایت از وجود کدام بازیکنان در خط دفاعی استفاده می کند.
۲۵۶
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها