به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۲۸۴۵۵۵

نماینده MIS: مقصر خشکسالی روحانی است

گروه سیاسی: نماینده مسجدسلیمان در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور مدیریت آب خوزستان را سیاسی کرده است گفت: طبق قانون اساسی، رئیس جمهور در کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور سیطره دارد.
نماینده MIS: مقصر خشکسالی روحانی است
در جلسه علنی روز دوشنبه (۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی علیرضا ور ناصری در مجلس در تذکر شفاهی گفت: روحانی عملکرد مناسبی نداشت و به کرات ادعای محدودیت اختیارات ریاست جمهوری را مطرح می‌کرد که همین باعث تشدید رنج تشنگی مردم خوزستان شد و برای حل مشکلات خوزستان چند سال تعلل شد در حالی که این استان در اقتدار سیاسی و نظامی کشور پیشران بوده است.
نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه خشکسالی را ناشی از آسمان نیست بلکه ناشی از سوء تدبیر رئیس جمهور و برخی از اعضای کابینه است، گفت: رئیس جمهور سوگند خورد از مردم صیانت کند لذا باید از اتاق شیشه‌ای خود خارج می‌شد و از نقاط محروم بازدید می‌کرد تا شاهد بحران امروز نباشیم. این عضو مجمع استان خوزستان در پایان با اشاره به اصول ۱۲۶، ۱۲۷ ، ۱۳۴ و ۱۷۶ قانون اساسی که به واسطه آن رئیس جمهور در کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور سیطره داشته و دستش باز بوده است، خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان و چهارمحال بختیاری بارها مشکل خود را فریاد زده‌اند که در مدیریت آب سیاسی‌کاری شده است.

* شهرستان مسجدسلیمان که از شهرهای بختیاری‌نشین خوزستان محسوب می‌شود و در کنار آبادان به شهر اولین‌ها مشهور می‌باشد و اولین چاه نفتی در این منطقه کشف شد، در عین حال یکی از محروم‌ترین شهرهای استان می‌باشد. گفتنی اینکه، این شهر توسط بسیاری از مردم خوزستان، برای اختصار ام آی اس (M.I.S) نامیده می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها