به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۲۸۵۱۰۹

برنامه مسابقه ایرانی‌ها در روز هفتم المپیک۲۰۲۰

گروه ورزشی: در روز هفتم المپیک ۲۰۲۰ توکیو نمایندگان ورزش ایران در چهار رشته به مصاف رقبای خود می‌روند.
برنامه مسابقه ایرانی‌ها در روز هفتم المپیک۲۰۲۰
ورزشکاران ایران در روز هفتم المپیک ۲۰۲۰ توکیو در چهار رشته تیراندازی، قایقرانی، دوومیدانی و والیبال کار خود را دنبال می‌کنند. 
 در دوومیدانی که از فردا آغاز می‌شود فرزانه فصیحی در دوی ۱۰۰ متر و احسان حدادی در پرتاب دیسک مسابقه می‌دهند. حدادی که پیش از مصدومیت کمر خود از طرف مسئولان ورزشی کشور به عنوان یکی از شانس‌های مدال‌آوری قلمداد می‌شد، اکنون در شرایطی قرار دارد که حتی صعودش به فینال مشخص نیست. 
تیراندازی:
هانیه رستیمان در مرحله سرعت تپانچه بادی از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه در خط آتش قرار می‌گیرد و با ۴۳ تیرانداز دیگر رقابت می‌کند. او در مرحله دقت تپانچه بادی ۲۵ متر که امروز برگزار شد با امتیاز ۲۸۹.۷ در رده شانزدهم ایستاد.
 رستمیان پیش از این در تپانچه بادی دهم و در میکس تپانچه بادی در کنار جواد فروغی در رده پنجم المپیک توکیو قرار گرفته بود.
قایقرانی:
نازنین ملایی تنها دختر قایقران ایران در بازی های المپیک توکیو از ساعت ۴ و ۳۵ دقیقه صبح در فینال B مسابقات به آب می‌زند. او برای کسب مقام هفتم تا دوازدهم با قایقرانانی از کانادا، هلند، آمریکا، ایرلند و یونان رقابت خواهد کرد.  
ملایی در مرحله نیمه نهایی رویینگ یک نفره زنان با زمان ۷ دقیقه و ۴۵ ثانیه ششم شد و به فینال B این مسابقات راه یافت. او پیش از این در دور مقدماتی روئینگ سوم شد و به یک چهارم نهایی رسید و سپس با سومی در این مرحله به نیمه نهایی راه یافت.  
دوومیدانی:
فرزانه فصیحی، تنها زن دوومیدانی ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو که از طریق سهمیه یونیورسالیتی وارد این بازی‌ها شد، از ساعت ۴ و ۳۷ دقیقه صبح در گروه دوم مرحله مقدماتی ۱۰۰ متر زنان خواهد دوید. ۹ دونده در این گروه با هم رقابت می‌کنند. رکورد ملی دوی ۱۰۰ متر ایران در بخش زنان ۱۱.۴۵ ثانیه است و باید دید که آیا فصیحی این رکورد را جابه جا می‌کند یا خیر.
احسان حدادی، نایب قهرمان المپیک لندن هم از ساعت ۵ و ۱۵ دقیقه صبح در مرحله مقدماتی پرتاب دیسک به رقابت با سایر حریفان خود می‌پردازد. او در این مسابقه با ۱۵ پرتابگر از جمله دنیل استاهل نفر اول رنکینگ جهانی و شانس اصلی کسب مدال طلای المپیک رقابت خواهد کرد.
والیبال:
تیم ملی والیبال در چهارمین دیدار خود از گروه A فردا از ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه مقابل ایتالیا به میدان می‌رود. ملی‌پوشان ایران در این بازی به دنبال جبران شکست سه بر صفر مقابل کانادا هستند. آنها دو دیدار نخست خود را هم با پیروزی مقابل تیم‌های لهستان و ونزوئلا به پایان رساندند. این بازی برای صعود ایران بسیار مهم است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها