به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۲۸۵۰۳۶

برنامه نمایندگان ایران در روز ششم المپیک

گروه ورزشی: نمایندگان ایران پس یک روز شلوغ فردا (پنجشنبه) هفتمین روز بازی های المپیک توکیو با ۲ رشته تیراندازی و قایقرانی آغاز می کنند.
برنامه نمایندگان ایران در روز ششم المپیک
ایران امروز چهارشنبه پس از پشت سر گذاشتن  یک روز شلوغ و سخت، با پایان رقابت شمشیربازی و حذف بدومینتون، دوچرخه سواری، بوکس و تیروکمان از گرودنه ادامه رقابت ها؛ هفتمین روز بازی ها را در خلوتی آغاز می کنند.
هانیه رستمیان در تپانچه بادی ۲۵ متر پشت خط آتش قرار می گیرید. این رقابت فردا ساعت ۹:۰۰ به وقت محلی و ۴:۳۰ صبح تهران در سالن آساکای توکیو شروع می شود. رستمی با ۴۳ تیرانداز در خط آتش قرار می گیرند. در این روز کار تپانچه ایران پایان می یابد.  در قایقرانی نازنین ملایی در ماده رویینگ که در گروه اول دور مقدماتی با نمایندگان بلاروس، آمریکا، پاراگوئه، نیجریه و سودان رقابت کرد،  در پایان با زمان ۷:۵۹.۰۱ دقیقه و کسب جایگاه سومی به یک چهارم نهایی رفت.
ملایی فردا ساعت ۱۰:۵۰ به وقت محلی و ۶:۲۰ صبح تهران با حضور نمایندگانی از ایران، آمریکا، اتریش، نیوزیلند، کانادا و انگلیس رقابت می کند. قرار بود این رقابت سوم مردادماه برگزار شود که به دلیل شرایط جوی به فردا پنجشنبه تغییر کرد.
کاروان ایران تاکنون یک مدال طلا در تیراندازی کسب کرده است.
ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ - ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده  به میزبانی ژاپن آغاز شد و ایران   با ۶۶ ورزشکار ( ۱۰ زن و ۵۶ مرد)  راهی توکیو شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها