به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۲۸۶۴۹۴

برنامه ورزشکاران ایران در روز چهاردهم المپیک

برنامه ورزشکاران ایران در روز چهاردهم المپیک
گروه ورزشی: مسابقات روز چهاردهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو، فردا (جمعه) برگزار خواهد شد که طی آن سه کشتی‌گیر ایران روی تشک می‌روند.
 در چهاردهمین روز از المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها ملی‌پوشان کشتی آزاد ایران به مصاف رقبای خود می‌روند. دو کشتی‌گیر در اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلو گرم در دور یک هشتم نهایی کار خود را آغاز می‌کنند و امیرحسین زارع هم که امروز از صعود به فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم بازماند، فردا در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز روی تشک می‌رود.
برنامه کشتی‌گیران به شرح زیر است:
مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور نخست ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه مقابل هایتم داخلای از تونس به روی تشک می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده آکماتالیف از قرقیزستان و باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند مبارزه می‌کند. حاجی علی یف قهرمان سابق جهان از آذربایجان در گروه قیاسی قرار دارد اما گاجی مراد رشیداف دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان از روسیه و تاکوتو اتوگورو دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ از ژاپن در سمت دیگر جدول جای گرفته اند.
در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در دور نخست حدودا از ساعت ۷ صبح جمعه مقابل الیزابر اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان کشتی می‌گیرد و در صورت برتری، در یک چهارم نهایی مقابل برنده عبدالرشید سعدالله‌یف دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از روسیه و شریف شریف اف دیگر قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان مبارزه می‌کند. کایل اسنایدر از آمریکا در سمت دیگر جدول کار چندان سختی تا فینال پیش رو ندارد.
امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم  برای کسب مدال برنز حدود ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه به مصاف برنده مسابقه بین کشتی گیران چین و مصر می رود.



 
برچسب ها: المپیک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها