به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۲۸۷۹۵۳

مشهد در وضعیت قرمز تیره کرونایی

مشهد در وضعیت قرمز تیره کرونایی
گروه جامعه:طبق آخرین گزارش سامانه ماسک تعداد مناطق قرمز کرونایی در خراسان رضوی به ۲۷ شهرستان افزایش یافت که ۱۵ شهرستان از این تعداد در وضعیت قرمز تیره هستند. از اطلاعات به‌ روز شده سامانه ماسک، از میان ۳۳ شهرستان خراسان رضوی فقط شهرستان "داورزن" در وضعیت زرد و پنج شهرستان دیگر این استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.
 
پیش از این ۲۵ شهرستان خراسان رضوی در شرایط قرمز قرار داشتند که شهرستانهای باخرز و خواف نیز به این تعداد افزوده شدند.این در حالیست که شهرستانهای مشهد، بینالود، قوچان، درگز، کاشمر، سبزوار، نیشابور، باخرز، کلات، فریمان، جغتای، تربت حیدریه، کاشمر، خلیل آباد و گناباد به خاطر افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به رنگ قرمز تیره درآمده اند.
 
شهرستانهای بجستان، رشتخوار، زاوه، خوشاب و جوین در وضعیت نارنجی هستند.در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۸ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون  چهار میلیون و ۳۵۹ هزار و ۳۸۵  نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ جان ۹۷ هزار و ۷۴۷ نفر را در کشور گرفته است.
برچسب ها: ویروس کرونا مشهد
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها