به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۲۸۸۳۴۳

اجازه واردات واکسن «فایزر و مدرنا» صادر شد

اجازه واردات واکسن «فایزر و مدرنا» صادر شد
گروه جامعه: رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه ما مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری درباره واردات واکسن حرکت می‌کنیم، گفت: اجازه واردات فایزر و مدرنا را از منابع مجاز آنها داده‌ایم و می‌دهیم و نام یک واکسن، باعث ممنوعیت و محدودیت ورود آن نمی‌شود.
 
محمدرضا شانه‌ساز در پاسخ به سؤالی درباره واردات واکسن فایزر گفت: خرید و فروش واکسن در دنیا بین دولت‌ها صورت می‌گیرد حتی فایزر اعلام کرد که ما فقط به دولت‌ها فایزر را تحویل دادیم و هیچ بخش خصوصی در خرید و فروش دخیل نیست.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه ما مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری درباره واردات واکسن حرکت می‌کنیم، گفت: ما اجازه واردات فایزر و مدرنا را از منابع مجاز آن‌ها داده‌ایم و خواهیم داد و نام یک واکسن باعث ممنوعیت و محدودیت نمی‌شود بلکه منبع آن باید مورد اعتماد باشد.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


عرفانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۰۰:۰۵
چرا دروغ میگی مگه آقای خامنه‌ای جلوی ۸۰ میلیون ایرانی نگفت ورود واکسن را ممنوع کردم به مسولین هم گفتم که حق واردات ندارند . حالا میگی طبق فرمایشات رهبری تمام مجوزات واردات صادر شده . واقعا یه مسول تو این کشور نیست موقع حرف زدن به صداقت و راستی حرفش فکر کنه و بعد حرف بزنه . خود همین آقای مخبر تو چشم ۸۰ میلیون نگاه کرد گفت تا شهریور ۵۰ میلیون دوز واکسن دراختیار مردم قرار میگیره . عه عه حال آدم بهم میخوره از این همه سفسطه و دروغ و ریا ...... (376100)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها