به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۲۸۸۵۲۰

خرید افتضاح بارسا کدام بازیکن بود؟

گروه ورزشی: خوان لاپورتا دیروز در نشست خبری خود جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسلونا را متهم به اهمال کاری و سو مدیریت کرد.
خرید افتضاح بارسا کدام بازیکن بود؟
خوان لاپورتا رئیس بارسلونا روز گذشته در یک نشست خبری پاسخ ادعای جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق باشگاه را داد. بارتومئو مدعی شده بود که او کمترین تقصیر را در وضعیت اقتصادی فعلی بارسا دارد ولی لاپورتا در نشست خود به هشت ادعای دروغ بارتومئو اشاره کرد و گفت که برای مثال او و هیئت مدیره سابق، برای خرید یک بازیکن معمولی 40 میلیون یورو پرداخت کرده اند و به عنوان پاداش انتقال نیز هشت میلیون یوروی دیگر به حساب او واریز شده بود.
 


اکنون این سوال مطرح می شود که اشاره لاپورتا به کدام بازیکن است؟
در دوره 7 ساله ریاست بارتومئو، بارسلونا اقدام به جذب دو بازیکن با رقم 40 میلیون یورو کرد. هر دو برزیلی هستند و عمر حضورشان در بارسا نیز بسیار کوتاه بود. بازیکنانی معمولی که بیش از اندازه برای خریدشان پرداخت شد و به نسبت دستمزد بالایی نیز دریافت می کردند.
 

 
اولی پائولینیو بود که سال 2017 با قراردادی 4 ساله گوانگزو چین با 40 میلیون یورو قرضی جذب شد و سپس قراردادش دائمی شد. او خیلی زود بار دیگر به گوانگژو بازگشت بدون اینکه تاثیرگذاری خاصی در بارسا داشته باشد. بارسا برای وی بند فسخ 120 میلیون یورویی تعیین کرده بود.
 

 
دومی مالکوم است که سال 2018 از بوردو به بارسا پیوست. کار انتقال مالکوم به رم قطعی شده بود ولی پای پرواز، بارسا توانست او را از چنگ رم خارج کند. برای مالکوم هم  40+1 میلیون یورو پرداخت شد و قراردادی 5 ساله نیز با وی بستند. او نیز یک سال و نیم بعد بارسا را به مقصد زنیت ترک کرد.
برچسب ها: بارسلونا لاپورتا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها