به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۲۸۸۵۹۹

باغگلی:معلمان به‌درب خانه دانش آموزان بروند

باغگلی:معلمان به‌درب خانه دانش آموزان بروند
گروه جامعه: حسین باغگلی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: اگر بخواهم ایده پردازی کنم، ایده ام این است، آموزش آفلاین و مرور دوره ای می‌تواند یک راهکار اولیه باشد، محتوا را به دست معلمان می رسانیم و آنها به دانش آموزان می رسانند.

می‌شود در یک DVD، فلش یا تبلت، معلم این محتوا را به دست دانش آموزان برساند، اینگونه لازم نیست دانش آموزان به مدرسه بیایند و می تواند معلم برود درب خانه دانش آموزان!
مرجع : خبر فوری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۰۹:۵۳
این بنده خدا فکر کنم طرحهاش را برای روستاها ارائه میده به مشکلات و عواقب بعدش اصلا فکر نمکنه (376143)
سعید محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۱۰:۴۵
در جامعه ای که به اموزش و پرورش و نظام اموزشی ان اهمیت داده نشود جامعه ای خواهد بود مریض و بیمار، معلوم است که این جامعه بیمار به پزشک نیاز خواهد داشت ...ما برای اموزش و پیشگیری اهمیت نمیدهیم برای همین هم باید به فکر توسعه وپرورش دادگاه،زندان،نیروی انتظامی و... بود.اگر هدف این باشد افرادی مثل اقای باغگلی شایسته هستند چرا به دلیل ناآگاهی ایشان از الفبای نظام اموزشی در تسریع سقوط اموزش وپرورش میتوانندخیلی تاثیرگذار باشند. (376144)
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۱۱:۵۵
چقدر جایگاه وزیر در این 40 سال نزول کرده (376147)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۱۲:۲۴
خدا نیامرزد کسانی را که نخواستند و نمی خواهند مردم ایران از تعلیم و تربیت غنی ، آگاهی بخش ، توسعه مدار و به روزجهان برخوردار شود . چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب هیچ دولتی نخواست آموزش و پرورش کشور درست عمل کند.چون از اگاهی آیندگان ترسیدند. (376151)
علیرضا رییس زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۱۲:۵۹
چشم آقا حتما...
چشم...تو نگران نباش....
امری دیگری هم هست بفرمائید!!! (376153)
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۱۳:۱۱
خدا شفا دهد انشااله (376154)
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۱۵:۰۰
قبل از رفتن ، حتما اسنپ رو روشن کنن . لااقل خالی تا خونه دانش آموز نرن . (376159)
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۱۶:۰۸
آقای باغ گلی! این تزها کهنه شده است. آن موقع که شما پیش دبستانی می رفتند پیروان مرحوم پول پوت همین تزها را در می کردند. (376169)
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۰۰:۳۷
خدا شفا بده
کی میخواد بشه وزیر؟ (376178)
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۰:۴۱
البته به این دولت جدید همینها هم زیادن (376190)
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۰:۳۹
اگر با این وزیران عقب مانده رییسی میخواد مملکت اداره کنه همان بهتر خودشم بره بشین خانه (376189)
ناهید
Poland
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۰:۵۵
در سالهای اخیر برای تحقیر علم و معلم کارهای بسیاری انجام شده ولی هنوز هم هزار راه نرفته وجود دارد که برنامه پیشنهادی بالا یکی از آنهاست. با توجه به این که در هر برنامه ریزی تدارک امکانات مورد نیاز هم مد نظر قرار می گیرد ایشان بفرمایند این معلم های مطیع و گوش به فرمان باید با کدام وسیله نقلیه به در خانه دانش آموزان بروند، ماشین شخصی خودشان یا خودرو دولت، و یا با دوچرخه ای که دانش آموز برای گرفتن نمره خوب به معلم قرض خواهد داد؟ (376192)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها