به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۲۸۸۹۷۵

سال 2021 برای رافائل نادال به پایان رسید

گروه ورزشی: رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی تایید کرد که در ادامه سال ۲۰۲۱ به دلیل مصدومیت در میدان حاضر نخواهد شد.
سال 2021 برای رافائل نادال به پایان رسید
رافائل نادال به دلیل درد در پای چپ خود در مسابقات آزاد آمریکا غایب خواهد بود. این پایان کار نیست و تنیسور اسپانیایی به دلیل مصدومیت همه مسابقات فصل را هم از دست خواهد داد. از طرفی راجر فدرر نیز مصدوم است و حالا این فرصت در اختیار نواک جوکوویچ قرار دارد که با فراغ بال در مسابقات آزاد آمریکا و سایر رقابت‌ها شرکت کرده و شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد.
نادال در این باره گفت: "سلام به همه، من می خواستم به شما اطلاع دهم که متأسفانه باید فصل 2021 را به پایان برسانم. صادقانه بگویم من یک سال بیشتر از آنچه باید به خاطر پایم اذیت شدم و باید کمی وقت بگذارم. پس از بحث در مورد آن با تیم و خانواده این تصمیم را گرفته ام و من فکر می کنم این راهی برای تلاش به منظور ریکاوری خوب است."


 
این دومین غیبت پیاپی تنیسور اسپانیایی در این مسابقات محسوب می‌شود چرا که او سال گذشته نیز به خاطر شرایط کرونایی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود شرکت نکرد. همچنین مصدومیت مچ پا باعث شد او که در مسابقات ویمبلدون نیز شرکت نکند. این مصدومیت پا که باعث شده نادال نتواند در ادامه سال میدان برود یک آسیب‌دیدگی مادرزادی محسوب می‌شود که از سال 2005 شناسایی شده است و او در مقاطع مختلف با آن درگیر بوده است.
برچسب ها: رافائل نادال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها