به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۹۱۰۹۰

قانون جدید چین برای افراد زیر ۱۸ سال

قانون جدید  چین برای افراد زیر ۱۸ سال
گروه بین الملل: حکومت کمونیستی چین با تصویب یک قانون جدید، بازی آنلاین برای افراد زیر ۱۸ سال را به هفته‌ای تنها سه ساعت محدود کرد.
 افراد زیر ۱۸ سال در این کشور تنها مجاز هستند در ساعت ۸ و ۹ عصر روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه بازی‌های آنلاین انجام دهند.این گزارش، تصویب قانون جدید را گامی برای مقابله با آنچه که «اعتیاد به بازی‌های اینترنتی» خوانده است اعلام کرده و افزوده است در تعطیلات تابستانی مدارس، افراد زیر ۱۸ سال مجاز هستند هر روز یک ساعت بازی‌های آنلاین انجام دهند.
افراد در چین برای ورود به سایت‌های بازی‌های آنلاین باید اطلاعات خود را وارد کنند تا کسانی که در فضای مجازی بازی می‌کنند نتوانند سن‌شان را پنهان کنند.
اداره ملی انتشارات و مطبوعات چین در این زمینه با انتشار بیانیه‌ای گفته است: «اعتیاد به بازی‌های مجازی بر درس و زندگی کودکان تاثیر منفی می‌گذارد و بسیاری از والدین کلافه شده‌اند».
بر اساس قانون جدید چین، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بازی‌های مجازی مجاز به ارائه خدمات در زمان‌هایی به غیر از ساعت ۸ و ۹ شب جمعه، شنبه و یکشنبه نیستند.
این گزارش نگفته‌ است با نقض‌کنندگان این قانون چه برخوردی خواهد شد.قانون قبلی چین در رابطه با بازی‌های مجازی که اواخر سال ۲۰۱۹ به اجرا گذاشته شد، تنها یک‌ونیم ساعت بازی آنلاین در روزهای کاری و سه ساعت در روزهای آخر هفته و تعطیل را مجاز کرده بود.
 قانون جدید چین همچنین بر شرکت‌های عظیم بازی‌های اینترنتی که صدها میلیون دلار از مشتریان کسب سود می‌کنند، تاثیر خواهد گذاشت.صنعت بازی‌های مجازی در چین طی نیمه اول سال جاری میلادی ۲۰ میلیارد دلار درآمد داشته است.



 
برچسب ها: چین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها