به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۹۲۰۳۲

تلفات طوفان در آمریکا از ۶۰ تن گذشت

تلفات طوفان در آمریکا از ۶۰ تن گذشت
گروه حوادث: شمار قربانیان طوفان "آیدا" در ایالات متحده در حالی به دستکم ۶۶ تن افزایش پیدا کرده که تلاش ها برای امدادرسانی در مناطق حادثه دیده ادامه دارد.به گزارش ایسنا، وقوع طوفان آیدا با خسارتهای قابل توجهی همراه بود که به تخریب خانه ها، آب گرفتگی ساختمانها، سقوط تیرهای برق و کشته شدن دستکم ۶۶ تن منجر شده است.
 
فرماندار ایالت نیوجرسی نیز روز گذشته (شنبه) از شناسایی دو قربانی دیگر خبر داد و گفت: تاکنون مجموع قربانیان در این ایالت به ۲۷ تن رسیده و چهار نفر نیز مفقود شده اند.دپارتمان سلامت لوئیزیانا نیز از فوت دو تن در یک مرکز نگهداری از سالمندان خبر داد که مجموع قربانیان طوفان در این ایالت نیز به ۱۲ تن رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، مقامات دو ایالت می سی سی پی و آلاباما نیز هر کدام از مرگ دو تن خبر دادند و در نیویورک نیز دست کم ۱۶ تن کشته شده اند. در ایالت پنسیلوانیا پنج تن و در دو ایالت مریلند و  کنتیکت نیز هر کدام یک کشته گزارش شده است.
برچسب ها: حوادث جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها