به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۲۹۴۹۵۲

ادعای‌عجیب مردی درباره ارتباط با آدم فضایی‌‌ها

ادعای‌عجیب مردی درباره ارتباط با آدم فضایی‌‌ها
گروه علمی: یک مرد آمریکایی ادعا می‌کند آدم فضایی‌ ها یک میکرو تراشه در بدنش قرار دادند که زندگی‌ اش را تغییر داد. یک مرد آمریکایی به نام استیو کولبرن ادعا می‌کند که بیگانگان با قرار دادن یک تراشه نانو در بازوی او زندگی کاری و شخصی اش را نابود کردند. او در این باره گفت: "صد‌ها بار توسط یک بشقاب پرنده که برای بیگانگان خاکستری بوده، ربوده شده  است". استیو توضیح داد این حادثه از زمانی که او شیء اسرارآمیزی که بر روی درخت آووکادو معلق بود را دید و آن را لمس کرد، آغاز شد .
 
استیو درباره اتفاقاتی که در فضا برایش رخ داد، گفت: "آدم فضایی‌ها، برای بررسی بدنم من را به ایستگاه پزشکی بردند و سپس به من گفتند روی تخت دراز بکشد. وقتی به زمین بازگشتم هیچ چیز مثل قبل نبود. بنابراین من فکر می‌کنم بیگانگان یک میکرو تراشه در بدنم قرار دادند که زندگیم را تغییر داد."استیو گفت: "وقتی اولین ماجرای ربودن فضایی به پایان رسید، دیدگاه من نسبت به زندگی تغییر کرد و همزیستی با زندگی روی زمین برایم سخت‌تر شد. گاهی اوقات احساس می‌کنم کار‌هایی که مردم انجام می‌دهند برایم اهمیتی ندارد." علی‌رغم این واقعیت، استیو ادعا کرد که همسرش نیز مورد ربوده شدن مشابهی قرار گرفته، او پیشنهاد کرد که این رویداد دلیل طلاق نهایی آن‌ها بوده است. استیو در ادامه گفت: "تمایل من برای تحقیق در مورد ماوراء الطبیعه باعث شد شغلم را از دست بدهم."شایان ذکر است هنگامی که این مرد آمریکایی از تجهیزات پزشکی برای بررسی تراشه‌ای که در بدنش قرار گرفته بود، استفاده می‌کرد به دلیل بی‌توجهی به شغلش، اخراج شد.
برچسب ها: آدم فضایی‌
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها