به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۲۹۴۹۷۷

بارسلونا یک هدف دارد، یک رویا، یک فرصت

گروه ورزشی: بارسلونا قصد دارد در تابستان بعد دنی اوملو، ارلینگ هالند و پل پوگبا را به خدمت بگیرد.
بارسلونا یک هدف دارد، یک رویا، یک فرصت
مشکلات مالی عدیده به بارسلونا اجازه نداد در تابستان امسال ستاره بزرگی را به خدمت بگیرند و آنها حتی شاهد از دست دادن لیونل مسی هم بودند. اما خوان لاپورتا، رئیس بلوگرانا از همان حالا برنامه مهیجی را برای تابستان سال بعد در نظر گرفته است. نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی به اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا در تابستان سال بعدی اشاره کرده است.
 
دنی اولمو؛ هدف
 
در بین تمامی گزینه هایی که تا امرز مطرح شده به نظر می رسد انتقال دنی اولمو از همگی محتمل تر است. این وینگر اهل کاتالونیا که در لاماسیا رشد کرده، در آخرین روزهای این بازار تابستانی در آستانه بازگشت به نوکمپ بود که البته این اتفاق رخ نداد. اما حالا و با مذاکرات بین مدیران بارسا و لایپزیش به نظر می رسد این انتقال برای فصل بعد قطعی باشد. 
در تابستان امسال نیز خود دنی اوملو علیرغم کمتر بودن دستمرد پیشنهادی بارسلونا نسبت به لایپزیش به آنها پاسخ مثبت داده بود. بازی در نیوکمپ یک گام بزرگ در دوران ورزشی دنی اوملو محسوب می شود و بارسلونا نیز مانند دیگر خریدهای تابستانی خود، افزایش حقوق اولمو را بسته به عملکرد این بازیکن و قرار دادن بندهای پاداش در قرارداد کرده بود.
 

 
اما جذب دنی اولمو در بازار زمستانی دشوار است. در صورت حذف لایپزیش از لیگ قهرمانان در گروهی در کنار منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بروژ، این تیم بخت اول فتح لیگ اروپا است و در آنجا دنی اولمو نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.
همچنین اگر لایپزیش دست به کار بزرگی زده و یکی از بین سیتی یا پاریس را حذف کند نیز در مراحل بعدی به دنی اولمو نیاز دارد. بارسا در ماه آگوست تلاش کرد تا دنی اوملو را جذب کنند و آنها برای ماه ژانویه کار دشواری در پیش دارند، اما امیدوارند سرانجام این بازیکن را در تابستان به خدمت بگیرند.
 
ارلینگ هالند؛ رویا
 
ارلینگ هالند مهاجم مورد نظر بسیاری از تیم های بزرگ اروپا است و مهاجم فعلی دورتموند هواداران بی شماری برای فصل آینده دارد. در سن 21 سالگی، این مهاجم نروژی باشگاه هایی چون بارسلونا، رئال مادرید، پی اس جی، لیورپول و به طور خلاصه اکثر بزرگان اروپا را خواهان خود می بیند.
در تابستانی که گذشت مینو رایولا به همراه پدر ارلینگ به دو شهر بارسلون و مادرید سفر کرد تا این دو باشگاه بزرگ را از افکار این بازیکن برای انتقال احتمالی فصل بعد مطلع سازد. البته با توجه به وضعیت اقتصادی دشوار و بارسا و خسارت 481 میلیون دلاری، شرایط این تیم برای خرید هالند دشوار خواهد بود.
 

 
تنها نکته مثبت برای بارسلونا است که این است که بند جدایی 90 میلیون یورویی هالند از تاریخ 30 ژوئن سال بعد فعال می شود که البته با در نظر گرفتن شرایط فعلی، این عدد هم همچنان رقم گزافی محسوب می شوود.
همچنین دستمزد 30 میلیون یورویی هالند به اضافه 20 میلیون کمیسیون مینو رایولا مشکلات بعدی بارسلونا برای خرید این بازیکن خواهد بود و تنها امید خوان لاپورتا، رابطه خوب او با مدیر برنامه ایتالیایی این بازیکن است.
 
پل پوگبا؛ فرصت
 
اگر دنی اوملو را هدف و ارلینگ هالند را رویای بارسلونا بدانیم، پل پوگبا می تواند فرصت خرید یک بازیکن باکیفیت در تابستان سال بعد لقب بگیرد. قرارداد این بازیکن فرانسوی و 28 ساله یک سال دیگر با یونایتد تمام می شود، اما پاداش انتقال، دستمزد پل پوگبا و البته دوباره کمیسیون مینو رایولا را در این میان نباید فراموش کرد.
 

 
البته خوان لاپورتا اولین گام ها را برای امضای قرارداد با این هافبک فرانسوی برداشته است. لاپورتا اخیرا با رایولا صحبت کرده و او را از علاقه بارسا به این بازیکن مطلع ساخته است. البته مدیر برنامه پوگبا به بارسلونا اطلاع داده آنها تنها تیمی نخواهند بود که به دنبال همکاری با این بازیکن هستند.
منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد است، رئال مادرید می خواهد تیم رویایی خود را با پوگبا کند و یوونتوس نیز بی میل به همکاری دوباره با این بازیکن نیست. علیرغم تمایل به حفظ سبک یوهان کرویف، لاپورتا معتقد است بارسلونا به یک بازیکن جنگنده و فداکار در میانه مدان نیاز دارد و پل پوگبا بهترین گزینه برای تقویت ترکیب از این حیث خواهد بود.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها