به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۹۹۰۲۲

پیکر عزت‌الله مهرآوران در بهشت زهرا آرام گرفت

پیکر عزت‌الله مهرآوران در بهشت زهرا آرام گرفت
گروه فرهنگی:پیکر هنرمند عزت‌الله مهرآوران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون روز دوشنبه با حضور خانواده و شماری از همکارانش، در قطعه هنرمندان و نام‌آوران بهشت زهرا (س) تهران تشییع شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع این هنرمند فقید که بر اثر سکته قلبی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ۷۲ سالگی درگذشت،  با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قطعه هنرمندان و نام‌آوران بهشت زهرا (س) برگزار شد.پیکر این مرحوم پس از اقامه نماز میت در قطعه هنرمندان و نام‌ آوران بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده خواهد شد.
مرحوم مهرآوران در فیلم‌های سینمایی چون «خوابم می‌آید»، «آژانس شیشه‌ای» و سریال‌هایی چون «هتل پیاده‌رو»، «وضعیت سفید» و «می‌خواهم زنده بمانم» ایفای نقش کرده است.  

عزت‌الله مهرآوران از پنجم مهر ۱۴۰۰ به علت ابتلا به کرونا و درگیری بالای ۹۰  درصد ریه در بیمارستان آتیه بستری بود و مدتی را بنا به نظر پزشکان با توجه به شرایط درگیری ریه در خواب مصنوعی به سر برد.وی متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸، بازیگر شناخته شده تئاتر، ‌سینما و تلویزیون است؛  شروع کار این هنرمند با درخشش در ادوار ابتدایی جشنواره تئاتر فجر بوده در مقام کارگردان، نمایشنامه‌نویس و بازیگر بود.مهرآوران در حوزه تئاتر با مریم معترف و زنده‌یاد انوشیروان ارجمند بیشترین همکاری را داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها