به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۲۹۹۲۴۲
نماینده مجلس:

شأن پلیس نیست که با مردم اینگونه برخورد کند

شأن پلیس نیست که با مردم اینگونه برخورد کند
گروه سیاسی: عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: نیروی انتظامی کار جدیدی را انجام می‌دهد که قابل توجه است و می‌خواهیم کمیسیون امور داخلی به آن رسیدگی کند.
 به گزارش خانه ملت در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 21 مهرماه)  علی خضریان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه کسانی که برای امنیت کشور و امور داخلی تلاش می‌کنند، گفت: اخیراً در سطح تهران اتفاقی رقم می‌خورد که جای تعجب دارد، زمانی که موتورسواری خلاف می‌کند با او مانند فردی که سوار خودرو است برخورد نمی‌شود و به جای اینکه او را جریمه کنند، موتورش را از زیر پایش می‌گیرند و داخل وانت می‌اندازند. نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: نیروی انتظامی کار جدیدی را انجام می‌دهد که قابل توجه است و می‌خواهیم کمیسیون امور داخلی به آن رسیدگی کند، چند روز پیش در میدان شهدا شاهد بودم مأموران نیروی انتظامی موتورسواری که با فرزندش در حال حرکت بود را پیاده کردند و سر پدر جلیقه گذاشتند و به او چوب دادند و کنار خیابان به او می‌خندیدند؛ شأن پلیس نیست که با مردم اینگونه برخورد کند.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر بنده کمربند ایمنی‌ام را نبندم کسی با من اینگونه رفتار نمی‌کند اما چون او از قشر مستضعف جامعه است باید جلوی فرزندش چنین رفتاری با او شود؟ محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر تأکید کرد: اجرا و پیاده‌سازی قانون باید طبق قانون باشد و حتماً همه از جمله نیروی انتظامی باید آن را رعایت کنند، بحث مطرح شده خارج از دستور بود و نمی‌خواهم به آن ورود کنم ولی تأکید می‌کنم هیچ‌کس بیشتر از قانون حق اعمال ندارد و باید باید با احسان این کار انجام شود.
 
برچسب ها: پلیس

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ ۱۷:۴۲
انصافاً این را درست می گوید. این کار بسیار زشت است. دیروز هم بنده در اتوبان همت پسر جوانی را دیدم که همین بلا را بر سرش آورده بودند و داشت با تلفنش به کارفرمایش التماس می کرد که تأخیرش را ببخشد. ظاهراً هر ر وز در آزار مردم «هنر نو می کنیم». (377862)
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۰۸:۲۱
حکومت خودش رو ارباب ملت میدونه نه خادم ملت (377873)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها