به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۲۹۹۳۲۳

اتفاق عجیب در فروش پژو پارس

اتفاق عجیب در فروش پژو پارس
گروه اقتصادی: در فروش فوق‌العاده جدید خودروهای ایران‌خودرو قیمت خودرو پارس بنزینی در حالی ۱۴۰ میلیون تومان است که قیمت این محصول در بازار به بیش از ۲۸۰ میلیون تومان می‌رسد. برندگان قرعه‌کشی این خودرو عملا با پرداخت مبلغ یک خودرو گویی دو خودرو دریافت کرده و رانت قابل توجهی به جیب خواهند زد.
به گزارش تجارت‌نیوز، حتی زیان بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی ناشی از ارزان‌فروشی و وجود ۱۴۰ هزار خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازان هم باعث نشده که آنها دست از فروش فوق‌العاده و توزیع رانت بردارند.در آخرین پیش‌فروش قرار است بزرگترین خودروساز دولتی کشور پنج خودرو را با قیمتی ارزان‌تر از بازار و با زمان تحویل ۹۰ روزه در اختیار تعداد محدودی از مشتریان قرار دهد.
در فروش فوق‌العاده جدید خودروهای ایران‌خودرو قیمت خودرو پارس بنزینی در حالی ۱۴۰ میلیون تومان است که قیمت این محصول در بازار به بیش از ۲۸۰ میلیون تومان می‌رسد. برندگان قرعه‌کشی این خودرو عملا با پرداخت مبلغ یک خودرو گویی دو خودرو دریافت کرده و رانت قابل توجهی به جیب خواهند زد.ثبت نام برای این خودروها تا روز جمعه، ۲۳ مهر ماه ادامه دارد.
راناپلاس در طرح حراج ایران خودرو به قیمت ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۱۱ تومان عرضه می‌شود. این محصول در بازار ۲۶۸ میلیون تومان قیمت دارد.
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای نیز در طرح حراج ایران خودرو، ۲۱۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۱ تومان قیمت خورده است. این محصول در بازار ۳۳۷ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح جدید حراج ایران خودرو، به قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان در اختیار برندگان قرار می‌گیرد. این محصول در بازار ۴۶۳ میلیون تومان قیمت دارد.
پارس بنزینی، آخرین محصولی است که در طرح حراج ایران خودرو عرضه می‌شود که ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خودرو است. این محصول در بازار حدود ۲۸۰ تا ۲۹۴ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.بدین ترتیب می‌توان تخمین زد در اولین خودرو ۸۸ میلیون تومان، در دومین خودرو ۱۲۱ میلیون تومان، در سومین خودرو ۶۳ میلیون تومان و در چهارمین خودرو ۱۴۰ میلیون تومان امروز قرار است رانت توزیع شود.
متقاضیان باید به لینک esale.ikco.ir مراجعه کنند.
برچسب ها: پژو پارس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها