به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۳۰۰۵۸۳

کیه‌لینی: کاش رونالدو زودتر اعلام جدایی می‌کرد

گروه ورزشی: کاپیتان یوونتوس معتقد است جدایی دیرهنگام رونالدو به این تیم در شروع فصل ضربه روحی بدی وارد کرد.
کیه‌لینی: کاش رونالدو زودتر اعلام جدایی می‌کرد
 انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد باعث تعجب بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال شد. او ابتدا مورد توجه منچسترسیتی قرار داشت و بسیاری منتظر بودند تا به جمع شاگردان پپ گواردیولا اضافه شود ولی در روزهای پایانی نقل و انتقالات، مسیرش را عوض کرد و به منچستریونایتد بازگشت. تیمی که بین 2003 تا 2009 برای آن بازی هایی به یادماندنی انجام داده بود.
 

  
رونالدو در سه فصل حضور در یوونتوس توانست در ۱134 بازی 101 گل به ثمر برساند. پیش از آنکه قرارداد 112 میلیون یورویی را با یوونتوس امضا کند و از رئال مادرید جدا شود، بسیاری بر این باور بودند این بازیکن هیچ‌گاه سانتیاگو برنابئو را ترک نخواهد کرد اما فوق ستاره پرتغالی سال 2018 و پس از 9 فصل، از فوتبال باشگاهی اسپانیا به ایتالیا منتقل شد.
یوونتوس که این بازیکن را به 28 میلیون یورو به منچستریونایتد واگذار کرد، در شروع فصل امتیازات زیادی از دست داد ولی رفته رفته در حال بازگشت به روزهای آرمانی است.
 
جورجو کیه‌لینی کاپیتان یوونتوس در مورد جدایی رونالدو  به "دازن"، گفت:« رونالدو 28 آگوست از یوونتوس جدا شد ولی به نظر من بهتر بود او زودتر اعلام جدایی می کرد و از جمع ما می رفت. هضم جدایی رونالدو ساده نبود و همه را شوکه کرد. به همین خاطر امتیازات زیادی از دست دادیم. مثلا اگر او 1 آگوست می رفت، فرصت این را داشتیم تا خودمان را کمی بهتر برای شروع فصل مهیا کنیم.»
 

 
کیه‌لینی ادامه داد:« یک پروژه جوان گرایی در یوونتوس شروع شده است. البته که دوست داشتیم رونالدو با ما ادامه می داد چرا که یک ارزش افزوده برای هر تیمی محسوب می شود ولی در نهایت ترجیح داد راهی تیمی مثل منچستر شود که روی زمان حال بیشتر از آینده تمرکز کرده است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها