به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۳۰۳۰۷۶

روش ویژه سپاهان برای گرفتن مجوز حرفه‌ای

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه سپاهان از برنامه‌هایشان برای دریافت صدور مجوز حرفه‌ای صحبت کرد.
روش ویژه سپاهان برای گرفتن مجوز حرفه‌ای
 محمدرضا ساکت پس از جلسه با رئیس و دیگر مدیران فدراسیون فوتبال اظهار کرد: به نظرم یکی از جلسات ضروری و بسیار سازنده برگزار شد که مسؤولان فدراسیون فوتبال در کنار مدیران حضور داشتند و نظرات باشگاه‌ها را شنیدند. این جلسات برای پیشبرد مسائل فوتبال موثر است. بخشی از جلسه مربوط به موضوع صدور مجوز حرفه‌ای بود که یکی از مسائل و رویکردهای راهبردی فوتبال کشور است. خوشبختانه مسیر خیلی خوبی با حضور اساتید بسیار پرکار جلو می رود.
 
او ادامه داد: اینکه دوستان پرسیده‌اند شما در باشگاه سپاهان چه کاری کردید، باید بگویم که ما اولا کمیته دائمی مجوز حرفه‌ای در باشگاه داریم. یعنی برای اینکه مدارک‌مان را تهیه کنیم و مستندات‌مان آماده شود، از آبان‌ماه سال گذشته کمیته دائمی را با حضور کارشناسان داشتیم و هر ماه یکبار جلسات برگزار شده و مسائلی که تهیه می‌شد را مدنظر داشتند چون پارامترهای خاصی دارد که اعلام می‌شود و از قبل هم مشخص است که امکان دارد هر سال یکی، دو پارامتر جدید اعلام شود.
 
مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما جزو اولین باشگاه‌هایی بودیم که توانستیم مجوز حرفه‌ای را دریافت کنیم، اما این مجوز حرفه‌ای واقعا یک سکوی قدم به قدم است، یعنی اگر امسال غفلت کنید، ممکن است سال آینده دوباره دچار مشکل شوید که خب طبیعی است در باشگاه سپاهان با تشکیل کمیته و کارگروه دائمی مجوز حرفه‌ای در باشگاه، مسیرمان را پیش می‌بریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها