به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ ساعت ۰۲:۳۷
کد مطلب : ۳۰۳۲۱۳

ناهار جمعی یونایتد‌ها؛ رونالدو جریمه شد!

گروه ورزشی: اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در تلاش است تا روحیه بازیکنانش را در آستانه دربی منچستر بالا ببرد.
ناهار جمعی یونایتد‌ها؛ رونالدو جریمه شد!
بازیکنان منچستریونایتد روزهای سختی را در چند هفته اخیر پشت سر گذاشته‌اند و روز شنبه در دیداری حساس برابر منچسترسیتی قرار خواهند گرفت.
شیاطین سرخ روزهای پر فراز و نشیبی را در این فصل پشت سر گذاشته‌اند و شکست 0-5 مقابل لیورپول در اولدترافورد باعث شد که فشارها بر این تیم چند برابر شود. آنها موفق شدند با پیروزی 0-3 برابر تاتنهام شرایط خود را بهبود ببخشند و فشارها بر سرمربی تیم را کاهش دهند.
با این حال شرایط در لیگ قهرمانان چندان خوب نبود و آنها در خانه آتالانتا دو بار از این تیم عقب افتادند اما دبل کریستیانو رونالدو بار دیگر این تیم را از شکست نجات داد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.
 

 
همین موضوع باعث شد تا اوله گونار سولسشر تصمیم بگیرد که برای بالا بردن روحیه بازیکنان، ناهار امروز را به صورت تیمی در رستورانی ایتالیایی صرف کنند.
رونالدو در حالی که کت و شلواری زیبا بر تن داشت در کنار رافائل واران، دیگر خرید جدید تیم، با سوییشرت و شلوار خاکی جلوتر از همه بازیکنان به سمت رستوران حرکت کرد.
 

 
منچس
 

 
الکس تلس، مدافع چپ، و فرد، هافبک تیم، که هر دو کلاه لبه‌دار بر سر گذاشته بودند پس از این دو نفر به رستوران رسیدند و خوان ماتا نیز با به تن داشتن پیراهن یقه‌دار و عینک آفتابی به جمع آنها اضافه شد.
 

 

 
بازیکنان حق انتخاب پیش غذا از بین کالاماری و ترافل آرانچینیو با قیمت بین شش تا 10 پوند را داشتند. غذای اصلی هم گوشت و ماهی برانتزینو یا فیله گاو به همراه پاستا و پیتزای مورد علاقه بود که قیمتش بین 10 تا 14 پوند بود.
برگزاری این ناهار تیمی به منظور بالا بردن روحیه اعضای تیم بود اما این مورد چندان درباره کریستیانو رونالدو صدق نمی‌کرد که به دلیل پارک کردن خودروی رنج روورشدر بیرون از محوطه رستوران از سوی پلیس جریمه شد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها