به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۳۰۳۸۲۳

خرمگاه: اسم مربی نساجی را نشنیده بودیم

گروه ورزشی: دستیار اول‌ علیرضا منصوریان در تیم صنعت نفت نسبت به صحبت‌های مربی نساجی واکنش نشان داد.
خرمگاه: اسم مربی نساجی را نشنیده بودیم
محمد خرمگاه دستیار اول علیرضا منصوریان در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص جدال با نساجی و‌ کسب اولین برد در لیگ برتر گفت: خدا را شکر در مسابقه‌ای بسیار دشوار برد ارزشمندی به دست آوردیم. همه شرایط زمین مسابقه و آب و هوا در شمال را می‌دانند اما بازیکنان و کادر ما آنقدر برای کسب برد در این مسابقه انگیزه داشتند که همه این موانع را فراموش کردند و با نمایشی حساب شده و تاکتیکی به برد مهمی رسیدند. امیدوارم روند خوبمان در ادامه لیگ هم حفظ شود و در مسابقات پیش رو نیز موفق باشیم. 
در این مسابقه حواشی فراوانی بیرون از زمین مسابقه رخ داد. جایی که نیمکت دو تیم درگیری لفظی با یکدیگر پیدا کردند و بعد از مسابقه نیز اسماعیلی، مربی نساجی منصوریان را متهم کرد که نیمکت حریف را مسخره کرده و هم‌چنین گروهی را حامی خودش دارد. خرمگاه در واکنش به این صحبت گفت: این صحبت‌های نخ نما شده بیشتر برای خروج از سنگینی شکستی است که تحمل می‌کنند. همه مرام و شخصیت علیرضا منصوریان و ما را می‌دانند. تیم ما با آنکه مهمان بود اما به احترام حضور آقای شاهرخ بیانی و با دستور آقای منصوریان به سمت نیمکت نساجی رفت. روی نیمکت آن تیم افرادی مثل آقای علی جانملکی از بازیکنان نامدار قدیمی ، فرهاد کوچک‌زاده و مصطفی صداقت حضور دارند که پشت سر آقای الهامی از افراد شناخته شده در فوتبال هستند. حتی قبل بازی مسعود شجاعی سمت نیمکت ما آمد و برخورد بسیار گرمی با هم داشتیم و سرمربی ما در حین بازی با لفظ آقا مسعود ایشان را خطاب می‌کرد.آقای منصوریان و بنده نزدیک به ۳۰ سال است در فوتبال هستیم اما اصلا اسم این آقایی که نام برده‌اید را نشنیده‌ایم. 
وی در ادامه گفت: ای کاش همه یاد بگیرند که سرشان به کار خودشان باشد و در خصوص مسائل فنی صحبت کنند و نه حاشیه‌ای. ای کاش ادب و شخصیت را همه یاد بگیرند. بازیکن ما تعویض شده و مربی‌ای که لب خط حضور داشت با بی ادبی به بازیکن ما پرخاش کرد که چرا باعث اخراج بازیکن ما شدی. این بازی داور داشت و کسی اصلا حق صحبت با بازیکن تیم ما را ندارد. متاسفانه آقای الهامی محروم بودند و نمی‌توانستند به کنفرانس بروند. اما چرا تا وقتی آقای بیانی و صداقت هستند این افراد به کنفرانس مطبوعاتی می‌روند و هر چه به زبانشان می‌آید می‌گویند؟ 
خرمگاه که از سخنان مطرح شده بسیار ناراحت بود در ادامه گفت: کادر ما و در راس آن آقای منصوریان ارتباط خوبی با آقای الهامی و علی الخصوص آقای حدادیان، مالک باشگاه دارند. آقای بیانی بزرگ ما هستند و همگی دوستان چندین ساله ما هستند و خواهند بود. حتی بعد مسابقه با آقای الهامی صحبت بسیار دوستانه‌ای داشتیم و در خصوص شرایط فنی مسابقه صحبت کردیم. به همین خاطر اشتباه برخی که با کارشان شان مربیگری و کار فوتبالی را پایین می‌آورند را به پای دوستان خوبمان نمی‌گذاریم و امیدواریم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.
برچسب ها: علی منصوریان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها