به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۲۸۵۰۴۹
فرصت ۲ روزه تراکتور برای فرار از محرومیت

AFC هم حق را به منصوریان داد

گروه ورزشی: کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را در پرونده شکایت منصوریان از تراکتور تایید کرد.
AFC هم حق را به منصوریان داد
پس از شکایت علیرضا منصوریان از باشگاه تراکتور در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، این کمیته تراکتور را به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۲۸ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۴۸۷ تومان محکوم کرد و به این باشگاه تا پایان فصل مهلت داد مطالبات سرمربی اسبق خود و دستیارانش را پرداخت کند.
البته با وجود اعتراض تراکتور به کمیته استیناف این کمیته هم رای کمیته وضعیت را تایید کرد. پس از آن سرمربی تیم آلومینیوم اراک همچنین با ارسال مستندات خود به AFC، شکایت خود را در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم ثبت کرد.
اکنون AFC رای کمیته وضعیت فدراسیون کشورمان در این پرونده را تایید کرده و تراکتوری ها تنها تا پایان فصل مهلت دارند با منصوریان تسویه حساب کنند در غیر این صورت با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه، تراکتور نمی‌تواند اقدام به جذب بازیکن جدید کند و اگر پس از اتمام مهلت مجدد بازهم طلب منصوریان پرداخت نشود، احتمال کسر امتیاز از این تیم وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها